printlogo


کد خبر: 273432تاریخ: 1402/10/5 00:00
در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سیدرضی موسوی به شهادت رسید
شهادت یار حاج‌ قاسم
* سپاه: بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت

در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای از شهادت سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود. با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مدظله‌العالی، خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تأکید می‌شود بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت. برنامه‌های مربوط به انتقال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر آن شهید متعاقبا به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران رسانده خواهد شد».
هر کس در سال‌های اخیر یک بار سوریه رفته باشد، اگر سیدرضی را ندیده، حتما اسمش را شنیده است.
سردار «سیدرضی موسوی» یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین فرماندهان سپاه در سوریه مسؤول لجستیک سپاه در این کشور بود که۳۰ سال در سوریه حضور داشت. ایشان در حمله عصر روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.
او از جمله دوستان نزدیک سردار شهید سپهبد «حاج‌قاسم سلیمانی» و از آخرین افرادی بود که ساعاتی قبل از شهادت حاج‌قاسم با او بود و حاج‌قاسم نیز در حقش دعا کرده بود به شهادت برسد.
این سیدرضی بود که بلافاصله بعد از شهادت سردار سلیمانی، خودش را به منزلی رساند که حاج‌قاسم، شب قبل از شهادت، چند ساعت آنجا بیتوته کرده بود. او می‌خواست ببیند چیزی از وسایل یا مدارک حاجی آنجا مانده یا نه. وقتی از محل برگشت، گفت: داخل اتاق که شدم، برگه‌ کنار آینه، توجهم را جلب کرد. دستخط به نظرم آشنا آمد. گفتم این دستخط حاج‌قاسم است. سریع آن را برداشتم. 
بعد هم آن برگه را به همه نشان داد؛ برگه‌ای که حاج قاسم روی آن نوشته بود: 
«الهی لا تکلنی
خداوندا! مرا بپذیر.
خداوندا! عاشق دیدارت هستم؛ همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود.
الحمدلله رب العالمین
خداوندا! مرا پاکیزه بپذیر».

Page Generated in 0/0048 sec