printlogo


کد خبر: 273608تاریخ: 1402/10/9 00:00
پس از اعدام جاسوس رژیم صهیونیستی در زاهدان، 4 مزدور اسرائیل هم در ارومیه به دار مجازات آویخته شدند
مرگ، سزای همکاری با موساد

گروه سیاسی: پس از ترور سردار شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی، تقابل ایران با رژیم تل‌آویو به مرحله بسیار مهمی رسیده است. ایران که دوستانش در جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را در مخمصه انداخته‌اند، در حال بررسی این موضوع است که انتقام شهید موسوی را در چه سطحی و در چه حجمی عملیاتی کند.
به گزارش «وطن امروز»، در حالی تقابل رژیم صهیونیستی با ایران به مرحله ترور آشکار یکی از فرماندهان ارشد کشورمان رسیده که پروژه ایجاد ناامنی، یکی از مهم‌ترین راهبردهای این رژیم برای ضربه زدن به ایران است. غیر از ترور دانشمندان هسته‌ای و برخی مقامات امنیتی، صهیونیست‌ها با اجیر کردن برخی افراد در داخل ایران، اقداماتی را برای ایجاد ناامنی در کشور انجام داده‌اند. احاطه دستگاه‌های امنیتی ایران اما باعث شده برخی عوامل موساد طی ماه‌های اخیر در کشور دستگیر شوند؛ جاسوسانی که حجم اقدامات آنها برای ایجاد ناامنی به گونه‌ای بوده است که سزایی جز اعدام نداشتند. در همین راستا بتازگی برخی جاسوس‌ها و مزدوران موساد که دستگیر شده و در دادگاه محاکمه شده بودند به دار مجازات آویخته شدند. صبح دیروز جمعه 8 دی نیز 4 نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند، پس از طی روال قانونی به دار مجازات آویخته شدند.
دوم آبان بود که رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خبر داد «10 نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات‌شان شناسایی نیرو‌های اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی بود با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند». به گفته ناصر عتباتی، اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیرو‌هایی می‌کردند که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند و با ربایش، تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آنها را داشتند. به گزارش  تسنیم، این افراد در قبال ماموریت‌های انجام‌شده مبالغی را از عوامل رژیم صهیونیستی و افسران موساد در چند نوبت دریافت کرده بودند. این گزارش حاکی است افراد مورد اشاره با برقراری ارتباط تصویری با افسران موساد، دارای ارتباط مستقیم با آنها بوده و اقدامات اعضای این گروه در استان‌های آذربایجان غربی، تهران و هرمزگان انجام می‌شده است. اعضای این گروه در چند فقره اقدام به آتش‌ زدن خودرو‌ها و منازل برخی افراد مرتبط با نهاد‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران کرده و با تهیه تصویر و ارسال برای افسران موساد، پول دریافت کرده بودند. این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود. این پرونده 10 محکوم دارد که 4 محکوم اصلی آن به نام‌های «وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و نسیم نمازی» صبح دیروز جمعه به جرم محاربه و افساد فی‌الارض از طریق همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی به قصد برهم زدن امنیت کشور اعدام شدند. 
* حکم اعدام جاسوس موساد در سیستان‌وبلوچستان اجرا شد
اعدام 4 نفر از تیم 10 نفره مزدوران موساد در آذربایجان غربی در حالی اجرا شد که اخیرا حکم اعدام یکی از خبرچین‌های موساد در زاهدان نیز به اجرا درآمد. صبح شنبه ۲۵ آذر حکم اعدام فردی که به اتهام ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد در سیستان‌وبلوچستان محاکمه و محکوم شده بود، اجرا شد. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان، این فرد ضمن ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد به صورت آگاهانه اقدام به جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده کرده و با مشارکت مرتبطان خود، اسناد را در اختیار سرویس‌های بیگانه بویژه موساد قرار می‌داد. پرونده این فرد پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات در دادسرا به اتهام «همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم متخاصم صهیونیستی، جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده و در اختیار قرار دادن اطلاعات به افسر سرویس جاسوسی موساد به صورت مستقیم با هدف بر هم زدن نظم کشور و تبلیغ به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران» به دادگاه انقلاب زاهدان ارسال شد که پس از رسیدگی به پرونده، این فرد به اعدام محکوم و حکم صادره به متهم و وکلای وی ابلاغ شد. پس از اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و پس از رسیدگی مجدد، ضمن رد فرجام‌خواهی حکم بدوی از سوی دیوان عالی کشور نیز تایید و ابرام شد. همچنین با تقاضای عفو متهم، پرونده وی به حکم عفو مرکزی قوه‌ قضائیه ارسال و با تشکیل جلسه به دلیل عدم احراز شرایط تقاضای این متهم رد شد. با تکمیل پرونده و انجام تشریفات قانونی حکم اعدام این فرد شنبه ۲۵ آذر در زندان زاهدان به اجرا درآمد.

Page Generated in 0/0054 sec