printlogo


کد خبر: 273665تاریخ: 1402/10/11 00:00
اخبار

بازیکن پرسپولیس می‌خواهد سرباز شود
بازیکن تیم پرسپولیس همچنان اصرار دارد برای گذراندن دوران سربازی راهی یک تیم نظامی شود. به گزارش فارس، محمد عمری در حالی شاید امروز آخرین بازی‌اش برای پرسپولیس را انجام دهد که در تلاش است برای گذراندن دوران سربازی راهی ملوان شود. این در حالی است که سازمان نظام وظیفه اعلام کرد بازیکنانی که شرایط مشمول شدن دارند می‌توانند تا پایان فصل در تیم‌های خود ماندگار شوند اما با این شرایط باز هم عمری به دنبال سرباز شدن است. گویا عمری در تلاش است با سرباز کردن خود، بعد از بازی با مس رفسنجان، راهی ملوان شود تا هم شرایط مالی بهتری داشته باشد و هم اینکه بتواند خدمت سربازی خود را زودتر انجام دهد. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی به این بازیکن در پرسپولیس بازی می‌دهد و عمری شرایط بدی در این تیم ندارد اما این بازیکن می‌خواهد با وجود این شرایط باز هم راهی سربازی شود. عمری البته همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و بعد از گذراندن دوران سربازی باز هم باید به پرسپولیس بازگردد.
***
وداع با ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی
مراسم وداع با ملیکا محمدی، ملی‌پوش فوتبال زنان ایران در استادیوم آزادی برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی، ملی‌پوش فوتبال زنان که در سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت، با حضور اهالی فوتبال و پدر  و مادر این فوتبالیست در  استادیوم فوتبال آزادی برگزار شد. در این مراسم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، کتایون خسرویار مربی سابق محمدی، جواد کاظمیان، حسین ماهینی و آندرانیک تیموریان بازیکنان سابق فوتبال ایران و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان حضور داشتند. مهدی تاج در این مراسم بیان کرد: غم سنگینی روی قلب همه اهالی فوتبال است. او علاقه زیادی به پرچم و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران داشت و برای خود من خیلی عجیب بود. او با هزینه‌های خودش به ایران رفت و آمد داشت. به خانواده او تسلیت می‌گویم. مادر ملیکا محمدی نیز در این مراسم بیان کرد: ملیکا سرشار از زندگی و انگیزه بود. او به عنوان دختر ما پا به زمین گذاشت و به عنوان دختر ایران به آسمان‌ها سفر کرد. او عاشق زندگی بود و عشق به وطن را زمزمه کرد و از کودکی به فوتبال عشق می‌ورزید و دغدغه بهتر شدن زندگی همنوعان خود را داشت. دیدن موفقیت‌ها و انسانی که ملیکا به آن تبدیل شده بود باعث شد هیچ حسرتی به دل نداشته باشم اما تنها دلتنگ دختر ایران هستم. بهترین تعریف از ملیکا عشق است و از کودکی راه خود را پیدا کرد و مصمم راه خود را رفت. در زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم در مستطیل سبز رسالت انسانیت و عشق را تمرین کرد. همانا تنها عشق است که باعث می‌شود از رفاه و زندگی مادی عبور و سختی زندگی در شهری کوچک و کویری را انتخاب کنید.
***
لیست مازاد سپاهان لو رفت!
نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره راهکار باشگاه سپاهان برای اصلاح قرارداد بازیکنانش ارائه کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده، رئیس کارگروه ناظر بر قراردادها عنوان کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شده، ۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند. وی افزود: بر این اساس با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور به کمیته انضباطی ارسال شد. طبق نامه ارسال‌شده از سوی باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال، این باشگاه تصمیم دارد پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را حفظ کند. همچنین قرار است کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان از این تیم جدا شوند به همین دلیل باشگاه سپاهان برای تصحیح قرارداد آنها اقدامی انجام نمی‌دهد.
***
اعلام رقبای والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴
فدراسیون جهانی والیبال پیش‌نویس برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را جهت اطلاع کشورها اعلام کرد و مردان والیبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می‌روند. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۴ در ۹ کشور و 4 قاره برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم‌ ملی در ۲ بخش مردان و زنان در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی برای صعود به مرحله فینال این رقابت‌ها با هم پیکار خواهند کرد. تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست به مصاف ایتالیا، آرژانتین، صربستان و کوبا می‌رود، در هفته دوم مقابل ژاپن، برزیل، ترکیه و بلغارستان صف‌آرایی خواهد کرد و در هفته سوم در فیلیپین با تیم‌های هلند، آلمان، فرانسه و آمریکا روبه‌رو خواهد شد. به این ترتیب تیم‌ ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی ۱۲ مسابقه خواهد داشت و با تیم‌های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی نخواهد کرد. لازم به ذکر است مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم‌ ملی والیبال ایران و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات بر اساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، 5 تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

Page Generated in 0/0056 sec