printlogo


کد خبر: 273669تاریخ: 1402/10/11 00:00
گزارش خبرنگار «وطن امروز» از میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از بازی استقلال - پیکان
آبی‌ها از برد گفتند

زهره فلاح‌زاده: آخرین دیدار استقلال در نیم‌فصل اول روز شنبه برگزار شد؛ استقلالی که با حواشی و بحران‌های زیادی از ابتدای فصل دست و پنجه نرم می‌کرد و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیم کم مهره و ضعیف در نقل‌وانتقالاتِ جواد نکونام بتواند هفته‌ها صدرنشین باشد و حالا با یک بازی بیشتر از سپاهان، همچنان در این رده باقی‌ بماند. استقلال در آخرین دیدار نیم‌فصل اول مقابل پیکان به برتری ۲ بر یک دست یافت تا هر چند آمار خوبی در دیدارهای خارج از خانه نداشت اما برد صد درصدی در خانه را در کارنامه خود تا اینجای لیگ ثبت کند.
خبرنگار «وطن امروز» پس از این دیدار با 2 بازیکن استقلال گفت‌وگو کرد.
***
* رضاوند: برخی‌ها صبح تا شب فقط به استقلال حمله می‌کنند
آرش رضاوند، هافبک استقلال پس از برد ۲ بر یک مقابل پیکان اظهار داشت: بازی سختی بود و پیکان بعد از آمدن عنایتی متحول شده و خوب بازی می‌کند. به نظرم نیمه اول خوبی نداشتیم و نیمه دوم با صحبت‌هایی که شد توانستیم برنده بازی شویم. حیف شد که گل خوردیم ولی فوتبال است و پیش می‌آید.
وی در رابطه با میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان گفت: واقعیت‌ها را می‌گویم. خودم حدود ۴۵ درصد از پارسال ‌طلب دارم. امسال هم ۲۰ درصد پول گرفتم، در صورتی که باید ۵۰ درصد می‌گرفتم. قراردادمان را هم کم کردیم. هر چه باشگاه گفت ما عمل کردیم. هر کاری بگویید ما انجام دادیم. بازیکن معرفت می‌گذارد. ما در حال حاضر خیلی ‌طلب داریم. فکر می‌کنم خوب پیش برود احتمالا مثل پارسال پول بگیریم.
هافبک استقلال درباره اینکه عجیب نیست اسپانسر به تیم اضافه شده ولی بازیکنان هنوز ۲۰ درصد پول‌شان را گرفته‌اند؟ گفت: امسال بودجه تیم ما خیلی کم است. پارسال بازیکنان زیادی بودند؛ مثل مهدی قائدی و محمد محبی که پول رضایت‌نامه آنها را دادند ولی امسال مخصوصا آمدیم مبلغ ‌قراردادهای را هم کم کردیم و توقع داریم باشگاه طلب‌مان را بدهد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در زمین نتیجه بگیریم ولی دوست داریم حمایت باشگاه را هم ببینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود و آسیبی به تیم نرسد. پارسال به نظرم به خاطر همین مشکلات بود که در کوران مسابقات نتیجه را از دست دادیم.
رضاوند درباره اینکه وقتی رقم ۱۶۰ میلیاردی یک بازیکن لیگ‌ برتر را می‌بیند، باور می‌کند یا خیر، گفت: لاین‌آپ‌ها که بیاید بالا همه چیز مشخص می‌شود؛ خیلی چیزها مشخص است. اینکه الان 3-2 باشگاه می‌ریزند روی سر استقلال نامردی است. استقلال چند ملی‌پوش دارد و تیم‌های دیگر چند ملی‌پوش؟ 3-2 تیم هستند که فرار به جلو می‌کنند.
وی ادامه داد: یک سوال از آنها می‌کنم! یک تخلف استقلال ثابت نشده و اگر بود باید جریمه مالی می‌شد. چرا استقلال جریمه مالی نشد؟ چرا ۳ تیم دیگر جریمه شدند؟ تخلف صورت گرفته و الکی می‌خواهند روی استقلال فشار بگذارند. خودتان هم می‌دانید تیم ما بازیکن ندارد. شاکله تیم اصلی پارسال را نگاه کنید؛ رافائل، عارف غلامی، محمد محبی و مهدی قائدی. اینها بازیکنان تاثیرگذاری بودند. از تیم‌های دیگر حداکثر یک بازیکن رفته است و تیم‌شان را حفظ و تقویت کردند ولی باز هم فرار رو به جلو می‌کنند. به نظرم کار دیگری هم ندارند و از صبح تا شب می‌نشینند به استقلال حمله می‌کنند و درباره استقلال حرف می‌زنند. بازیکن استقلال افزود:  کارگروه ۶ شبهه به قراردادهای استقلال وارد کرد اما این دلیل نمی‌شود بگویید استقلال تخلفی کرده است. جاودانی گفت استقلال تخلفی نکرده ولی تیم‌های دیگر تخلف کرده‌اند. حق ما در اینجا ضایع شد. ما بازیکن نگرفتیم و سرمان هم کلاه رفت. تیم‌های دیگر اما خوب فرار به جلو می‌کنند؛ با اینکه همه بازیکنان را گرفتند و جای خالی ندارند.
* بابایی: گل من حاصل تلاش بچه‌ها بود
پیمان بابایی، مهاجم گلزن استقلال در دیدار برابر پیکان اظهار داشت: خدا را شکر که بردیم. می‌دانستیم بازی سختی است. پیکان تیمی جوان و پرتلاش است و خدا را شکر که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم.
وی افزود:  گل من حاصل تلاش بچه‌ها بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این مسابقه موثر باشم. ان‌شاءالله بتوانم این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهم.
بابایی درباره تقسیم شادی گلش با هواداران استقلال، گفت: هواداران استقلال همیشه حامی ما و در روزهای سخت پشت ما بودند، بنابراین وظیفه ما است برای آنها جان‌مان را هم بدهیم. این برد تقدیم همه هواداران استقلال!

Page Generated in 0/0146 sec