printlogo


کد خبر: 273680تاریخ: 1402/10/11 00:00
اخبار

رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهید حاج‌قاسم سلیمانی: 
مهم‌ترین خدمت سلیمانی احیای جبهه مقاومت است
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی بعدازظهر دیروز در دیدار خانواده سردار شهید سلیمانی، گسترش بیش از پیش نام و یاد و خصوصیات این شهید را ناشی از اخلاص شهید سلیمانی دانستند و تاکید کردند: مهم‌ترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار، احیای جبهه مقاومت در منطقه بوده است.
به  گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه مقاومت نزدیک به 3 ماهه غزه به علت وجود جبهه مقاومت است، گفتند: شهید سلیمانی برای احیای جبهه مقاومت تلاش بسیاری کرد و این کار را با همان اخلاص و با تدبیر و عقل و اخلاق  به پیش برد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.
در این دیدار که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه نیز حضور داشتند، خانم زینب سلیمانی گزارش کوتاهی از اقدامات فرهنگی و هنری انجام گرفته، همچنین در دست اقدام برای انتقال روحیات، منش و خصلت‌های شهید سلیمانی به نسل جوان ارائه کرد.
***
رئیس‌جمهور در دیدار خانواده شهید سیدرضی موسوی:
صهیونیست‌ها تاوان جنایت خود را می‌پردازند
رئیس‌جمهوری شامگاه شنبه با حضور در منزل سردار شهید «سیدرضی موسوی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
سیدابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده سردار شهید «سیدرضی موسوی»، ایثار و فداکاری شهدا را سنگ بنای امنیت و اقتدار کشور و رهاورد مجاهدت و شهادت‌شان  برای ملت را شرافت و عزت عنوان کرد و افزود: قطعاً خدمات و مجاهدت‌های این سردار بزرگ در راه پشتیبانی و توانمندسازی جبهه مقاومت اسلامی نام او را در کنار یاران و همرزمانش در تاریخ پرافتخار این کشور تا همیشه ماندگار خواهد کرد.
رئیس‌جمهوری در ادامه اقدام خبیثانه و بزدلانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید موسوی را ناشی از عجز و سرخوردگی این رژیم در برابر جبهه مقاومت اسلامی در منطقه دانست و تأکید کرد: قطعاً این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و جنایتکاران صهیونیست تاوان این جنایت را خواهند داد.
***
مشارکت گسترده مردم در انتخابات باید اولویت همه باشد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصل اساسی و اولویت تمام فعالان و گروه‌های سیاسی باید مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشد. محمدباقر قالیباف در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم همواره گره‌گشاست و یکی از مهم‌ترین مظاهر اتحاد و مشارکت ملی  و تعیین سرنوشت کشور، انتخابات پر شور  و صندوق رای است که جمهوریت و اسلامیت نظام  به آن متکی است. از همین رو است که رهبر معظم انقلاب  بر ضرورت برگزاری انتخابات با مشارکت بالا  تاکید می‌کنند. هر کسی که  امنیت را بر ناامنی،  ثبات را بر هرج و مرج و آرامش را بر پریشانی ترجیح می‌دهد باید در راه افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کند.  اصل اساسی و اولویت اول  برای تمامی فعالان و گروه‌های سیاسی باید مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشد.  
رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تصویب قانون دقیق برای مقابله با سوءرفتار علیه بانوان  مطالبه‌ای است که  رهبر معظم انقلاب  نزدیک به 3 دهه پیش  آن را مطرح کردند، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف بانوان مبنی بر لزوم تصویب قوانین سخت برای حفظ امنیت و آرامش زنان  در محیط خانواده و جامعه و پیشبرد قانونی که هم‌اکنون در دست بررسی  مجلس است،  مجلس شورای اسلامی خود را مکلف می‌داند به سرعت فرآیند تصویب جزئیات این لایحه را به اتمام برساند. وی افزود: تامین امنیت زنان در برابر هرگونه رفتار نادرست، آسیب‌زا  و هرگونه بی‌حرمتی در محیط خانه،  محیط کار و محیط جامعه هدف اصلی این لایحه است و تصویب آن گام بلندی در راستای تامین کرامت زنان و مادران ایرانی و افزایش رضایت و آرامش آنان خواهد بود.
***
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
دشمن از مردم ایران عصبانی است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن از مردم ایران عصبانی است، چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز ۹ دی، یوم‌الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگ‌ترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند. وی گفت: دشمن در این ۴۵ سال هر حمله، فتنه و تلاشی که داشت شکست خورد و مرگ تدریجی او رقم خورد چون مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند.

Page Generated in 0/0065 sec