printlogo


کد خبر: 273745تاریخ: 1402/10/13 00:00
ژنرال سلیمانی حلقه وصل مسلمانان

دکتر محمد خلیل عبدالهادی، رئیس روابط خارجی حزب اسلامی مالزی: دکتر محمد خلیل عبدالهادی، رئیس روابط خارجی حزب اسلامی مالزی در یادداشتی برای روزنامه «وطن امروز»، با اشاره به شخصیت برجسته سردار سلیمانی در بیداری بسیاری از نیروهای آزاده جهان، نوشت: شخصیت شهید سلیمانی بسیار شاخص و حائز اهمیت است، نه فقط برای ایرانی‌ها بلکه برای بیشتر ملل مسلمان. 

نماینده مجلس و وزیر امور مذهبی ایالت ترنگانو مالزی  در ادامه نوشت: عملیات توفان الاقصی نخستین باری است که مسلمانان متحد می‌شوند؛ قضیه فلسطین و قضیه قدس تنها برای مردم فلسطین و اعراب نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان است. سردار سلیمانی در ارتقای جایگاه مقاومت در غرب آسیا نقش فراوانی داشت و نگذاشت نام و یاد قدس از بین برود، ما واقعا به چنین شخصیتی افتخار کرده و به ایشان نیاز داشتیم و امیدوارم ایران نقش بزرگ خود را برای مهم نگه داشتن مسجدالاقصی ادامه دهد. 
جایگاه بی‌بدیل ژنرال سلیمانی در این مواقع بیش از پیش به چشم می‌آمد، چرا که او همانند حلقه وصلی میان ملل مسلمان جهان عمل می‌کرد، با این حال بر کسی پوشیده نیست که شاگردان شهید سلیمانی ادامه‌دهنده راه او هستند.

Page Generated in 0/0045 sec