printlogo


کد خبر: 274749تاریخ: 1402/10/14 00:00
اخبار

جزئیات مبلغ درخواستی طارمی از اینتر
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای پیوستن به اینتر درخواست رقم دستمزد خاصی را کرده است. به گزارش تسنیم، باشگاه اینتر برای تقویت خط حمله خود ظاهرا به دنبال جذب مهدی طارمی از پورتو است اما مدیران این باشگاه می‌خواهند این انتقال را تابستان آینده عملی کنند و این مهاجم ایرانی را به عنوان بازیکن آزاد به تیم تحت ‌هدایت سیمونه اینزاگی اضافه کنند. روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» چاپ رم خبر داد طارمی 31 ساله برای پیوستن به اینتر درخواست دستمزد 3.5 میلیون یورویی به‌علاوه بند پاداش‌ها کرده است. روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین هم گزارش داد مهدی طارمی گزینه‌ای برای تقویت اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری نیست، چون ۲ سهمیه بازیکن غیراتحادیه اروپایی این باشگاه با جذب تایون بیوکنن کانادایی و با وجود الکیسس سانچس شیلیایی تکمیل می‌شود. اینتر اما قصد دارد تابستان طارمی را جذب کند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم روز گذشته در گفت‌وگو با پادکست «HERE WE GO» خبر داده بود تماس‌های خوبی بین اینتر و مهدی طارمی برای انتقال او به جمع نراتزوری در تابستان آینده برقرار شده است و این مهاجم ایرانی در کنار تیاگو ژالو (مدافع لیل) و پیوتر زیلینسکی (هافبک ناپولی) ۳ بازیکنی هستند که اینتر تلاش می‌کند خرید آنها برای فصل آینده را با انتقال آزاد تضمین کند. مهاجم ایرانی پورتو تاکنون در 171 بازی در رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 86 گل، 53 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.
***
حدادی در جمع برترین‌های تاریخ بسکتبال آسیا
وب‌‌سایت‌ آسیابسکت حامد حدادی را سومین بازیکن بزرگ تاریخ بسکتبال آسیا معرفی کرد. وب‌سایت آسیابسکت در گزارشی به معرفی برترین بازیکنان تاریخ بسکتبال قاره آسیا پرداخته است که در بین اسامی معرفی شده، نام حامد حدادی، فوق‌ستاره بسکتبال ایران نیز دیده می‌شود. آسیابسکت در گزارش خود نوشت: دلیل دیده نشدن بسکتبال آسیا این است که رشته بسکتبال در این قاره به طور کامل فراگیر نشده است. این وب‌سایت کشورهای چین، ژاپن و ایران را ۳ قدرت برتر این قاره معرفی کرده و فیلیپین را هم یکی از قطب‌های اصلی این رشته در قاره کهن دانسته، چرا که بسکتبال بیش از ۱۰۶ میلیون طرفدار در این کشور دارد.
طبق گزارش آسیابسکت، بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ بسکتبال آسیا به شرح زیر معرفی شده‌اند:
۱- یائو مینگ (چین)
۲- یس جیان لیان (چین)
۳- حامد حدادی (ایران)
۴- وانگ ژی‌ژی (چین)
۵- منگ‌کی باتر (چین)
۶- سان یوئی (چین)
۷- ژو کی (چین)
۸- یوتا تابوسه (ژاپن)
۹- جرمی لین (چین‌تایپه)
۱۰- روی هاچیمورا (ژاپن)
آسیابسکت درباره حدادی نوشت: حامد حدادی پیش از حضورش در لیگ چین روزهای درخشانی در معتبرترین لیگ جهان داشت و سال‌های خوبی را با تیم ممفیس گریزلیز در NBA پشت سر گذاشت. او از استعداد‌های بزرگ تاریخ آسیا در پست سنتر بوده و در کشور خود یک قهرمان بزرگ است. ایرانی‌ها هیچ‌وقت او را فراموش نمی‌کنند و ما هم همین‌طور.
***
هافبک تراکتور به فوتبال اسپانیا بازگشت
هافبک تیم تراکتور در پایان نیم‌فصل اول لیگ ایران به رقابت‌های فوتبال اسپانیا بازگشت. به گزارش ایسنا، آلوارو خیمنس، هافبک تیم فوتبال کادیس اسپانیا که در ابتدای لیگ فصل جاری به‌صورت قرضی به تراکتور تبریز ملحق شده بود، با قرارداد قرضی دیگری به تنریف اسپانیا پیوست. تنریف در لیگ دسته دوم اسپانیا در جایگاه نهم جدول رقابت‌ها قرار دارد. خیمنس در فوتبال ایران عملکرد موفقی نداشت.
***
تجلیل وزیر ورزش از ۲ ملی‌پوش تکواندو به دلیل عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی
وزیر ورزش و جوانان از ۲ تکواندوکار و ۲ مربی تکواندوی ایران تجلیل کرد. به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان از مبینا نعمت‌زاده و میرهاشم حسینی ۲ ملی‌پوش تکواندو ایران به دلیل عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تقدیر کرد. وزیر ورزش همچنین از فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان ۲ مربی تکواندوی ایران به دلیل کسب عنوان برترین مربی جهان تجلیل کرد. هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: این یک جلسه دوستانه است که خود آقای دکتر زحمت کشیدند و خواستند از نزدیک با تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ما دیدار داشته باشند. جای تشکر دارد که وزیر محترم تا این حد ریزبین هستند و ما از ایشان به دلیل اهمیت به ورزشکاران و مربیانی که افتخارات بزرگی به دست آوردند، قدردانی می‌کنم. او افزود: امیدوارم این جلسات بیشتر شود تا ورزشکاران و مربیان ما و خود ما انگیزه بیشتری برای تلاش داشته باشیم.

Page Generated in 0/0053 sec