printlogo


کد خبر: 274792تاریخ: 1402/10/16 00:00
اخبار

سنگ‌آهن‌بافق قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر هندبال بانوان شد
بافق ترمز پیروزی‌های هرمزگان را کشید تا قهرمان نیم فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان شود. به گزارش  مهر، با برگزاری ۴ دیدار نیم فصل نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به پایان رسید که طی آن سنگ‌آهن بافق با برتری برابر فولاد هرمزگان، روند پیروزی‌های متوالی این تیم را شکست و با ۱۲ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد. در مهم‌ترین بازی، فولاد هرمزگان که بدون شکست در 6 هفته گذشته لیگ صدرنشین بود، مقابل سنگ‌آهن ‌بافق، مدافع عنوان قهرمانی، به میدان رفت که در حالی که نیمه نخست را با پیروزی 10-8 به پایان برده بود، نتوانست در نیمه دوم این پیروزی را حفظ کند و در پایان نتیجه را با حساب ۲۰-۲۲ به شاگردان مریم فخری واگذار کرد تا نخستین شکست خود را تجربه کند و نتواند نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان برساند. سنگ‌آهن بافق با این نتیجه و ۱۲ امتیاز و به دلیل پیروزی در بازی رودررو با هرمزگان، صدرنشین لیگ برتر شد. در دیگر بازی حساس سپاهان پذیرای زاگرس جنوبی کازرون بود که نیمه اول را توفانی آغاز کرد و نشان داد به روزهای اوج خود بازگشته است. کازرون هر چند در نیمه دوم به جریان بازی بازگشت اما در نهایت این سپاهان بود که با یک گل بیشتر و نتیجه ۲۵-۲۶ بازی را به سود خود به اتمام رساند. شهید چمران لارستان هم که به گچساران سفر کرده بود، در یک بازی دیدنی که نتیجه به طور مداوم به سود هر دو طرف تغییر می‌کرد، به تساوی ۲۶ - ۲۶ رضایت داد تا 2 تیم‌ امتیازات این دیدار را قسمت کنند. در آخرین دیدار هفته هفتم هم سنندج مقابل شهدای رزکان البرز حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 38-28 این بازی را واگذار کرد تا هفتمین شکست فصل خود را ثبت کند. 
***
زمان جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس مشخص شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تکلیفش را با باشگاه مشخص و تاکید کرده است از این تیم جدا خواهد شد. یحیی گل‌محمدی که در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست و سوم استعفایش از هدایت پرسپولیس را اعلام کرده بود، به باشگاه تاکید کرده روز یکشنبه از طریق مدیر برنامه‌هایش قراردادش را با این تیم فسخ خواهد کرد. 
***
سرنوشت بد پسر میشائیل شوماخر
مدیر برنامه پیشین میشائیل شوماخر درباره وضعیت پسر این راننده افسانه‌ای فرمول یک صحبت کرد. به گزارش  اکسپرس آلمان، ویلی وبر، مدیر برنامه پیشین میشائیل شوماخر، قهرمان 7 دوره فرمول  یک ابراز اطمینان کرد اگر او کنار پسرس بود، کار این راننده جوان آلمانی در مسابقات می‌توانست تا امروز ادامه یابد. سال 2024، مایک شوماخر در مسابقات جهانی استقامت (WEC) شرکت خواهد کرد. او همچنین عضو ذخیره تیم فرمول یک مرسدس بنز است. ویلی وبر گفت: من فکر می‌کنم میشائیل شوماخر مشتاق بود پسرش را به فرمول یک بیاورد و از حرفه او به همان شیوه‌ای که من از حرفه او مراقبت کردم، محافظت کند. اگر میشائیل در کنار مایک بود، مدیر تیم هاس آمریکا (گونتر اشتاینر) با او اینقدر بد رفتار نمی‌کرد و مایک در تیم دیگری شانس رقابت را می‌یافت. میشائیل شوماخر پس از حادثه هنگام اسکی در سال 2014 به کما رفت و از آن زمان تاکنون هیچ تصویری از او منتشر نشده است. 
***
دعوت از 3 بازیکن جدید به اردوی تیم‌ ملی فوتبال عربستان
فدراسیون فوتبال عربستان از دعوت 3 بازیکن جدید به اردوی تیم‌ ملی فوتبال این کشور خبر داد. به گزارش فدراسیون فوتبال عربستان، روبرتو مانچینی تصمیم گرفت 3 بازیکن جدید را به اردوی تیم‌ ملی عربستان دعوت کند.  محمد البریک، طلال حجی و ریان حامد 3 بازیکن جدیدی هستند که توسط مانچینی به اردو فراخوانده شده‌اند. پیش از این رسانه‌های عربستانی از مانچینی به خاطر دعوت‌نکردن سلمان الفرج، یاسر الشهرانی، محمد البریک و سلطان الغنام انتقاد زیادی کرده بودند که البته از این بین تنها محمد البریک راهی قطر خواهد شد. تیم‌ ملی فوتبال عربستان اردوی خود را در قطر بر پا کرده است. 
***
عیادت وزیر ورزش از کاپیتان اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران
عصر پنجشنبه وزیر ورزش و جوانان به منزل حسن حبیبی، سرمربی و کاپیتان اسبق تیم‌ ملی رفت و ضمن عیادت، با وی گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، در این نشست صمیمی کیومرث هاشمی از حبیبی به نیکی یاد کرد و گفت: حسن آقای حبیبی از بزرگان تاریخ فوتبال بوده و خدمات ارزشمندی به فوتبال مملکت داشته است.  قدیمی‌های فوتبال بخوبی به یاد دارند که حبیبی در دوران فوتبال خود، چه هنگام سرمربیگری و چه در زمان بازیکنی، نقش تاثیرگذاری در ورزش داشت و بنده به عنوان یک خدمتگزار به وجود ایشان افتخار می‌کنم. هاشمی همچنین گفت: در واقع برادران حبیبی  از اسطوره‌های فوتبال بوده و نام و یادشان در فوتبال ایران جاودانه است. حسن حبیبی متولد ۱۳۱۸ (۸۴ ساله) بازیکن تیم‌های شاهین، تاج و پاس تهران بوده است. او همچنین نخستین سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران پس از انقلاب است. 

Page Generated in 0/0058 sec