printlogo


کد خبر: 274873تاریخ: 1402/10/18 00:00
بیانیه گل‌گهر سیرجان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
یک به یک مرد این میدان خواهیم بود

حمله تروریستی  هفته گذشته کرمان در سالگرد شهادت سردار شهید شپهبد قاسم سلیمانی با محکومیت و ابراز همبستگی گسترده جامعه ورزش کشور مواجه شد. حال با فاصله گرفتن از این رویداد، ورزش کرمان به طور مبسوط‌تری به جنایت دشمنان ایران واکنش نشان می‌دهد. از آن جمله است بیانیه باشگاه گل‌گهر سیرجان که پیش از هر چیز به خاطر تیم فوتبالش در لیگ برتر شناخته می‌شود. 
این باشگاه در بیانیه‌ای که به امضای ورزشکاران، مربیان، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنانش رسیده، با پیامی حاکی از مقاومت و پایمردی در میدان، دشمنان ملت ایران را به چالش کشیده است. 
در بخشی از بیانیه گل‌گهری‌ها آمده است: «این حادثه رذیلانه و جنایتکارانه بار دیگر نشان داد دشمنان این ملت از همدلی مردم سرافراز ایران و اقتدار این کشور سربلند هراس دارند. پرواضح است جنایت حادثه گلزار شهدای کرمان و به خون غلتاندن کودکان، زنان و زائران بی‌گناه حرم فاتح دل‌ها توسط ایادی استکبار، نشانه روشن استیصال و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی است».
در این بیانیه با محکومیت حادثه کور تروریستی کرمان و با عرض تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) و خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر و آرزوی بهبود مجروحان این حادثه تلخ، آمده است: «اعلام می‌کنیم این اتفاق نه‌ تنها ما را از راه سردار دل‌ها باز نخواهد داشت، بلکه با تمام توان و با اتحادی از جنس همدلی و اقتدار، هر کدام، یک به یک مرد این میدان خواهیم بود، زیرا ما باور داریم پیروزی از آن قومی است که بر مسیر حق استوار و ثابت قدم می‌مانند».

Page Generated in 0/0075 sec