printlogo


کد خبر: 274932تاریخ: 1402/10/19 00:00
پشت پرده استعفا ندادن کتبی گل‌محمدی چیست؟
پای پول در میان است

اگر گل‌محمدی واقعا استعفا کرده، چرا به صورت مکتوب اعلام نمی‌کند تا پرسپولیس از بلاتکلیفی خارج شود. بحث استعفا و جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس این روزها تبدیل به دغدغه اصلی هواداران این تیم شده، چرا که در روزهایی که سایر رقبا مشغول تقویت و آماده‌سازی هستند، بحران به وجود آمده باعث شده این تیم بلاتکلیف‌تر از هر زمان دیگر باشد. گل‌محمدی بعد از بازی مقابل مس رفسنجان از سمت خود به صورت شفاهی استعفا کرد و در نشست خبری مقابل چند خبرنگار این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرد اما به نظر می‌رسد در روزهای اخیر این استعفا وارد فاز جدیدی شده و سرمربی به صورت کتبی اقدام خود را عملی نکرده است. گل‌محمدی اواخر هفته گذشته به دیدار رضا درویش رفت و در یک جلسه 7  دقیقه‌ای به او گفت دیگر نمی‌تواند در پرسپولیس کار کند و بهتر است مدیران این باشگاه منتظر او نمانند تا وقت از دست نرود. در همین رابطه روز گذشته نیز مدیر برنامه‌های این مربی به دیدار درویش رفت اما همچنان این مساله ادامه دارد. نکته عجیب و مبهم ماجرا اما اینجاست: اگر گل‌محمدی واقعا استعفا کرده است، پس جلسه مدیر برنامه‌اش با درویش چه معنایی دارد؟ موضوع جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس به نظر آنقدرها هم ساده نخواهد بود و احتمالا موضوع آنطور که به نظر می‌رسد نیست. با شرایط به وجود آمده، احتمالا باید پذیرفت گل‌محمدی خیلی هم راضی به استعفا نبوده و به خاطر اینکه بعد از بازی با مس رفسنجان تحت فشار انتقادی  هواداران بوده، صحبت از جدایی کرده اما حالا که موضوع جدایی او جدی شده، به دنبال اقاله و فسخ توافقی است تا در صورتی که از این باشگاه جدا شود، بتواند مطالباتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کامل بگیرد. اگر قرار به استعفا و پذیرش آن بود، گل‌محمدی قادر به دریافت مبلغ قراردادش نبود اما وقتی موضوع جدایی به سمت اقاله و فسخ توافقی می‌رود، یعنی او که دیده جدایی‌اش جدی شده، حداقل نمی‌خواهد در بحث مالی ضرر کند، اگر نه در صورتی که واقعا استعفایی در کار بود، باشگاه پرسپولیس یا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌پذیرفت یا نمی‌پذیرفت. باید به هواداران پرسپولیس حق داد که در این روزهای حساس نقل و انتقالات نگران وضعیت تیم محبوب خود باشند، چرا که کسانی که ادعای پرسپولیسی بودن داشتند، حداقل در ظاهر نشان دادند جز پرسپولیس مسائل دیگری هم برای‌شان مهم است.
* کودتای سرخ؟
در حالی که همه منتظر تعیین جانشین یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس هستند، خبرنگار ایسنا به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بزودی استعفا کند و گل‌محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.
بر اساس این گزارش، پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش بودند او را متقاعد کنند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد اما رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس روز یکشنبه آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و رسما از پایان کار گل‌محمدی در پرسپولیس خبر داد.
حالا خبرهای جدیدی از آینده پرسپولیس و همکاری گل‌محمدی با این تیم به گوش می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا از منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس به دست آورده است، احتمالا بزودی رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود و به جای او حسین شهریاری، عضو هیات‌مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب خواهد شد.
اگر این تصمیم اجرایی شود، احتمالا یحیی گل‌محمدی که تا این لحظه قانونا قرارداد خود را با پرسپولیس اقاله نکرده است، در تصمیم خود تجدید نظر ‌کند و مجددا روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، چرا که تصمیم مدیران پرسپولیس برای کنار رفتن درویش، با هدف ماندن گل‌محمدی گرفته شده است. البته از لابه‌لای همه حرف و حدیث‌ها، واقعیت به زودی مشخص خواهد شد.

Page Generated in 0/0098 sec