printlogo


کد خبر: 275001تاریخ: 1402/10/21 00:00
حتی گفتن پخ

بعد از حمله به عین‌الاسد دانشمندان آمریکایی توانستند یک بیماری ناشناخته را کشف کنند و بار دیگر به دنیا نشان دهند «یس وی آر پرفکت». 
در این مقاله قصد داریم این بیماری نادر را معرفی کنیم. 
ضربه ملایم مغزی(Zarbey Molyem mindi)  برای اولین بار و احتمالا آخرین بار در سربازان آمریکایی مشاهده شده است. 
یکی از علائم این بیماری دفع مواد زائد است به‌طوری که یک صدایی مثل پخ می‌تواند باعث عمل دفع در بیمار شود، به همین دلیل استفاده از پوشاک سایز بزرگسال برای تمام سربازان یو اس واحد منطقه غرب آسیا الزامی است. 
از دیگر علائم آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که بیمار با آن قد و هیکل، ریش و پشم می‌گوید: «من مامانم رو می‌خوام» البته به علت فاصله زیاد غرب آسیا تا ایالات آمریکا اغلب این علائم بدون پاسخ می‌ماند و همچنان فریاد «من مامانم رو می‌خوام» در اردوگاه‌ها شنیده می‌شود. 
شایان ذکر است یکی از دلایل این بیماری موشک‌های نیروهای مقاومت و سپاه است به گونه‌ای که حتی اسم آوردن از آنها باعث بروز علائم این بیماری می‌شود. ارتش یو اس اعلام کرد بردن نام آنها حتی برای شوخی ممنوع است و خاطی اسمش در لیست سیاه تحریم‌ها قرار می‌گیرد حتی اگر بچه‌های زیر ۲ سال در کودکستان‌های آمریکا باشند. 
دانشمندان اعلام کردند هنور هیچ دارو، کوفت و زهرماری برای این بیماری پیدا نشده است و تنها راه درمان خروج از منطقه غرب آسیا و جمع کردن پایگاه‌های خود و برگشت به دیار خویش است. 
امیدواریم هر چه زودتر درمان قطعی این بیماری پیدا شود و افراد کمتری دچار ضربه ملایم مغزی شوند.

Page Generated in 0/0058 sec