printlogo


کد خبر: 275209تاریخ: 1402/10/27 00:00
اخبار

جانشین «مورینیو» مشخص شد
بازیکن سابق تیم فوتبال رم هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده گرفت. به دنبال برکناری «ژوزه مورینیو» از تیم فوتبال «آ اس رم» ایتالیا، سرمربی جدید این تیم مشخص شد. تیم فوتبال رم اعلام کرد «دانیله د روسی» هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده خواهد داشت. «د روسی» که به مدت ۱۸ سال در این تیم بازی کرده اکنون قرار است جانشین «مورینیو» شود. سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی تیم رم به یکی از بازیکنان محبوب مورینیو تبدیل شده بود و اکنون باید دید با جدایی «آقای خاص» از این تیم، آینده این بازیکن ایرانی در رم چگونه پیش خواهد رفت. 
***
حضور 2 پرسپولیسی در ملوان قوت گرفت
2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس احتمال دارد در نیم‌فصل دوم پیراهن تیم ملوان را بر تن کنند. میلاد سرلک و محمد عمری 2 بازیکن سرباز پرسپولیس هستند که احتمال دارد برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در نیم‌فصل دوم در پرسپولیس حضور نداشته باشند و راهی تیم ملوان شوند. کادر فنی تیم ملوان نگاه مثبتی به حضور این 2 بازیکن دارد اما هنوز جلسه نهایی برای انتقال سرلک و عمری شکل نگرفته و طی روزهای آینده تکلیف نهایی این 2 بازیکن مشخص خواهد شد. از طرفی مدیران پرسپولیس با توجه به اینکه هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده، درباره جدایی این 2 بازیکن نظر مثبت ندارند و باید دید در جلسه نهایی چه تصمیمی برای آنها اتخاذ خواهد شد. ملوان با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین شروع‌های خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را در فصل بیست‌وسوم تجربه کرده است و در پایان هفته پانزدهم با ۲۴ امتیاز در مکان ششم جدول قرار گرفت. 
***
حضور شفر در تیم فوتبال صنعت نفت منتفی شد
سرمربی آلمانی و سابق تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند هدایت تیم صنعت نفت آبادان را عهده‌دار شود. به گزارش مهر، وینفرد شفر سرمربی آلمانی و سابق تیم فوتبال استقلال تهران که برای هدایت تیم صنعت نفت آبادان با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده بود به دلیل برخی مسائل حضورش در این تیم منتفی شد. این در حالی است که باشگاه صنعت نفت هفته گذشته اعلام کرده بود این مربی در نیم‌فصل دوم هدایت نفتی‌ها را در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی عهده‌دار می‌شود اما حالا بنا به دلایلی حضور مجدد این مربی در فوتبال ایران منتفی شده است. 
***
قطع همکاری یاری با تیم‌ ملی تکواندوی عراق
مربی ایرانی تیم‌ ملی تکواندوی عراق به‌رغم کسب نتایج قابل توجه، با این تیم قطع همکاری کرد. محمدرضا یاری از مربیان سازنده تکواندوی استان البرز که بیش از 2 سال هدایت تیم‌ ملی تکواندوی عراق را بر عهده داشت، با فدراسیون تکواندوی این کشور قطع همکاری کرد. یاری در این مدت هدایت تیم‌ ملی عراق در همه رده‌های سنی را بر عهده داشت و نتایج تاریخی هم کسب کرد. کسب نخستین مدال تاریخ ورزش عراق در مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی هانگژو اوج کار یاری در تیم‌ ملی عراق بود. کسب مدال‌های متعدد توسط تکواندوکاران عراقی در مسابقات رده‌های سنی پایه قهرمانی آسیا از دیگر موفقیت‌های این مربی ایرانی بود. یاری علاوه بر تیم‌ ملی عراق، در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ با تیم‌های ملی پایه تکواندوی ایران موفقیت‌های درخشانی در مسابقات قاره‌ای و جهانی کسب کرده بود.

Page Generated in 0/0053 sec