printlogo


کد خبر: 275298تاریخ: 1402/10/30 00:00
عاقبت فرارنکردن از مدرسه

گزارش پلیس از دستگیری اشباح سیاه مشهد 
 
پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر شلیک ساچمه به مغازه‌ها و شهروندان و نیز ایجاد رعب و وحشت در شهر مشهد توسط افرادی سیاه‌پوش موسوم به اشباح سیاه، تحقیقات گسترده برای دستگیری این افراد سریعا آغاز شد.
با توجه به اسم این گروه (اشباح سیاه) این احتمال که ممکن است این افراد از سمت بویو و آن‌تسو‌ی خدانشناس ارسال شده باشند، در فضای مجازی قوت گرفت اما با تحقیقات میدانی و نیز همکاری سفارت کره در ایران، مشخص شد نه تنها بویو و شخص حاکم تسو، توسط موهویل (نوه جومونگ) قرن‌ها پیش نیست و نابود شده‌اند، بلکه اصلا در طول تاریخ کره، اشباح سیاه با پژو ۲۰۶ مشکی به مأموریت اعزام نمی‌شدند.
پس از رد قاطعانه فرضیه مذکور که توسط چند انسان ردی معلوم‌الحال در فضای مجازی مطرح شده بود، تحقیقات جدی و واقعی برای شناسایی اشباح سیاه با قدرت بیشتر ادامه یافت و پس از مجموعه‌ عملیات‌های اطلاعاتی و عملیاتی گسترده، اشباح سیاه مذکور دستگیر شدند.
گفتنی است پس از دستگیری اشباح سیاه، مشخص شد نامبردگان دانشجوهای این مملکتند که سه‌ نفرشان دانشجوی پزشکی و یک نفرشان دانشجوی حسابداری است. همچنین همراه با متهمان چند عدد پلخمون (دو‌شنگولی) صنعتی کشف شد که متهمان به‌وسیله آنها ساچمه‌ها را پرتاب می‌کردند.
در بازجویی‌های اولیه مشخص شد نامبردگان هدف خاصی از این اقدامات نداشته و فقط فشار درس و دانشگاه باعث ایجاد اختلالات روانی در این افراد شده است. به‌گفته یکی از این جوجه‌شبح‌ها، پدر و مادر نامبرده سال‌ها او را برای قبولی در امتحان تخصص و فوق تخصص تحت فشار قرار داده بودند تا خدایی نکرده از نوه‌‌ عمه خانواده که پزشک متخصص بود، کم نیاورده و خوار و خفیف نگردند.
یکی دیگر از متهمان نیز در بازجویی‌هایی خود اعتراف کرد از اول به کارهای خلاف علاقه داشته و استعداد وی در این حوزه هم بی‌نظیر بوده است؛ لکن به اجبار خانواده سراغ رشته پزشکی آمده و متأسفانه استعدادش هدر رفته است.
متهم سوم تنها دلیل خود را برای تحصیل در رشته پزشکی، عدم پرداخت مالیات در آینده عنوان کرده و هیچ دلیل عقلانی دیگری برای گرایش به این رشته نداشته است.
متهم چهارم که دانشجوی رشته حسابداری بود هم از تعداد بالای دانشجویان حسابداری کشور گله‌مند بوده و اشباع بازار کار را مایه ناامیدی و درنتیجه دلیل گرایشش به خلاف عنوان کرد.
جهت رسیدگی‌های بعدی، متهمان درون یک گونی سیاه بزرگ و به ضمیمه این گزارش خدمت مرجع محترم قضایی ارسال می‌شوند.

Page Generated in 0/0063 sec