printlogo


کد خبر: 275397تاریخ: 1402/11/2 00:00
معاون امنیتی وزیر کشور:
10 تیم تروریستی بعد از حادثه کرمان منهدم شدند

گروه سیاسی: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پس از وقوع حادثه تلخ کرمان، تاکنون 3 بیانیه تشریحی درباره رصد، شناسایی، دستگیری و به هلاکت رساندن تروریست‌ها و تیم‌های پشتیبانی آنها منتشر کرده است.
به گزارش «وطن امروز»، در سومین بیانیه تشریحی وزارت اطلاعات، تصاویر و نام یکی از تروریست‌های مرتبط با حادثه کرمان نیز منتشر شد. در همین راستا معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور نیز جزئیاتی از برخورد با تیم‌های تروریستی و خنثی‌سازی عملیات‌های تروریستی پس از حادثه تلخ کرمان را اعلام کرد.
سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش از 10 تیم تروریستی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.
میراحمدی یادآور شد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح  با مجاهدت شبانه‌روزی در حال مقابله با توطئه دائمی دشمنان هستند و گاهی هم اگر نسبت به شناسایی و دستگیری باندها و شبکه‌های تروریستی اطلاع‌رسانی نمی‌شود برای این است که امنیت روانی جامعه حفظ شود. البته اطلاع‌رسانی به‌موقع و سنجیده خود برای مردم  اعتماد و دلگرمی و اطمینان ایجاد می‌کند. متاسفانه عده‌ای جاهل یا مغرض با اهداف سیاسی، مجاهدت‌های شبانه‌روزی را نادیده می‌گیرند.
معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی در مقابل گروه‌های تروریستی یک سیاست آفندی است نه پدافندی مانند حمله‌ای که اخیرا به تروریست‌های ساکن و اشغالگر در ادلب سوریه انجام و منشا تهدید مورد هدف قرار گرفت.
وی افزود: مدافعان حرم و امنیت 1000 کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی مجاهدت کرده و می‌کنند و این به این دلیل بوده و هست که در داخل جغرافیای ایران مردم ما و در منطقه مسلمانان بی‌گناه و بی‌پناه مورد تهدید عملی تروریست‌ها قرار نگیرند. اگر این اقدامات نبود هر روز و در نقاط مختلف کشور با حوادث تلخ و جانسور شبیه اقدام تروریستی در گلزار شهدا کرمان مواجه بودیم.
میراحمدی به فارس گفت: امروز مدافعان حرم و سربازان گمنام امام زمان و محافظان امنیت در مرزها با یک هدف و در یک سنگر علیه تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌جنگند. امروز سر اژدهای داعش رژیم صهیونیستی است و تا این سر قطع نشود منطقه توسط این شرور تروریست ناامن خواهد بود. ان‌شاءلله با فروپاشی این رژیم منطقه امن خواهد شد.

Page Generated in 0/0062 sec