printlogo


کد خبر: 275551تاریخ: 1402/11/8 00:00
اخبار

تأخیر در مسابقه فینال با اهتزاز پرچم فلسطین
به دلیل اعتراض 2 تماشاگر به حمله اسرائیل به غزه، دیدار فینال تنیس آزاد استرالیا با وقفه روبه‌رو شد. به دنبال اعتراض 2 تماشاگر به حمله اسرائیل به غزه دیدار فینال تنیس آزاد استرالیا در بخش زنان با وقفه روبه‌رو شد. براساس گزارش دیلی میل، ۲ معترض پرچم‌های فلسطین را قبل از اینکه توسط نیروهای امنیتی به بیرون برده شوند، به اهتزاز درآوردند. این برای دومین بار است که چنین اتفاقی در ملبورن رخ می‌دهد. پیش از این دیدار کمرون نوری و الکساندر زورف به خاطر اعتراض یک هوادار دقایقی متوقف شد. این اعلامیه‌ها بر جنایات جنگی و نسل‌کشی، تأکید داشت و شعار «فلسطین را آزاد کنید» تلاشی برای افزایش آگاهی نسبت به درگیری‌ها بین اسرائیل و حماس در غزه بود. 
***
کمیته فنی والیبال همچنان به دنبال سرمربی
شنیده شده کمیته فنی فدراسیون والیبال ۶ گزینه سرمربیگری تیم‌ ملی را بررسی خواهد کرد. به گزارش ایسنا، انتخاب سرمربی تیم‌ ملی همچنان یکی از مهم‌ترین بحث‌های والیبال است که روند آن از مدت‌ها قبل آغاز شده و با گذشت چند ماه هنوز هم ادامه دارد.  در تازه‌ترین خبرها درباره سرمربی تیم‌ ملی شنیده شده کمیته فنی فدراسیون قرار است ۶ گزینه را مورد بررسی قرار بدهد تا از بین آنها سرمربی را انتخاب کند. البته یک نفر از این ۶ گزینه هنوز پیشنهاد نهایی خود را اعلام نکرده است و بعد از اینکه پیشنهاد این مربی هم نهایی شود، ‌ جلسه کمیته فنی برگزار خواهد شد.  اسامی این مربیان همچنان اعلام نشده و به نظر می‌رسد تجربه دور قبل مذاکرات، فدراسیون را مجاب کرده تا قطعی نشدن وضعیت سرمربی، اسامی را اعلام نکند، پیش از این اسامی 4 سرمربی به عنوان گزینه‌های نهایی هدایت تیم‌ ملی والیبال اعلام شده بود اما در آخرین جلسه کمیته فنی عنوان شد 2 گزینه از هدایت تیم‌ ملی انصراف داده‌اند و در ادامه هم به گوش رسید برخی از داخل ایران این گزینه‌ها را منصرف کرده‌اند.  
***
AFC بی‌خیال خنده تبانی!
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع موثق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تبانی در بازی‌های پایانی جام ملت‌های آسیا را بررسی نمی‌کند. به گزارش الشرق الاوسط، در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اتفاقات عجیب و مشکوکی رخ داد، به طوری‌که کاملا روشن بود بعضی از تیم‌ها به دنبال نتایج خاصی هستند تا از رویارویی با یک حریف خاص اجتناب کنند. یورگن کلینزمن که بدون شک نمی‌خواست تیمش با ژاپن در یک مسیر قرار گیرد، بعد از آنکه شاگردانش گلزنی کردند چهره در هم کشید و بعد از آنکه حریف به گل رسید خندید، این درحالی است که تیم‌ ملی فوتبال اردن هم در دیدار پایانی خود با بحرین از بازیکنان نیمکت‌نشین و ذخیره‌اش استفاده کرد تا روشن شود این تیم هم ترس رویارویی با ژاپن را در مرحله بعد دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا باوجود آنکه با شرکت «رادار اسپورتس» که متخصص پیگیری سلامت در بازی‌هاست قرارداد بسته است اما باوجود عصبانیت فوتبال دوستان و اصحاب رسانه از اتفاقات روز پنچشنبه به هیچ وجه قصد ندارد که این اتفاقات مشکوک را دنبال کند. الشرق الاوسط در ادامه گزارش خود نوشت: بسیاری آنچه  را که در دیدارهای اخیر جام ملت‌های آسیا رخ داد بدترین در تاریخ فوتبال آسیا می‌دانند، با این حال ما از منابع موثق مطلع شده‌ایم که AFC اصلا این موضوع را دنبال نمی‌کند. تیم کره‌جنوبی که کلی ستاره سرشناس در فوتبال اروپا دارد در دیدار برابر مالزی دست به یک رفتار زشت و مخالف با جوانمردی می‌زند و یک تساوی مشکوک را برابر تیم معمولی مالزی با حرکات عجیب کلینزمن به دست می‌آورد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد واکنشی نشان ندهد و چنین رفتارهایی را طبیعی جلوه ‌دهد. فوتبال شگفتی‌های زیادی دارد اما نمی‌توان دیدار کره‌جنوبی و مالزی را جزو شگفتی‌های فوتبال دانست. تیم مالزی که با ۸ گل خورده به همراه ویتنام ضعیف‌ترین خط دفاعی جام را داشت برابر کره تنها ۳ گل می‌خورد و 3 گل هم به حریف می‌زند. روبرتو مانچینی، سرمربی عربستان که تیمش باید با کره‌جنوبی بازی کند، در واکنش به خنده کلینزمن بعد از گل خوردن تیمش گفت: من اکنون از خنده کلینزمن خنده‌ام می‌گیرد. اتفاق عجیبی بود اما این در فوتبال رخ می‌دهد. ما به دنبال چنین اهدافی نیستیم و همواره برای پیروزی به میدان می‌رویم. 
***
واکنش آلونسو به جانشینی کلوپ در لیورپول
سرمربی لورکوزن به شایعات درباره حضورش روی نیمکت لیورپول پاسخ داد. به گزارش ساکرنت، یورگن کلوپ از طریق پیام ویدئویی در وب‌سایت باشگاه لیورپول اعلام کرد در پایان فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد تا زمزمه‌ها درباره جانشین این مربی زیاد شود. ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن درباره شایعات مبنی بر جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول اظهار نظر کرد. سرمربی صدرنشین بوندس‌لیگا در صحبت‌هایی درباره حضورش به عنوان جانشین یورگن کلوپ در پایان فصل گفت: شایعات زیاد است اما من روی بایرلورکوزن متمرکزم. من از بازیکنان فعلی‌ام در لورکوزن راضی هستم. البته خبر جدایی کلوپ از لیورپول باعث تعجب من شد. کاری که او انجام داده شایسته تمجید و ستایش است. لورکوزنی‌ها در صدر جدول بوندسلیگا حضور دارند و رویای یک قهرمانی تاریخی با ژابی آلونسو را در سر دارند. 

Page Generated in 0/0059 sec