printlogo


کد خبر: 275683تاریخ: 1402/11/11 00:00
اخبار

پاسخ مقاومت به متجاوزان آمریکایی با صلاحدید خودشان  است
وزیر اطلاعات گفت: مقاومت در منطقه، بر اساس آنچه تصمیم و سیاست خودش است نسبت به حضور تجاوزگرانه آمریکا واکنش و پاسخ می‌دهد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب دیروز دوشنبه در حاشیه «اجلاسیه شهدای اطلاعات و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید حسن باقری» در دانشگاه انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات انصارالله و مقاومت در منطقه نشان‌دهنده اراده و جهادگری مسلمانان است. 
وی ادامه داد: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام و در جنگ‌ها با دشمنان مقابله می‌کرد، امروز نیز انصارالله و مقاومت در مقابل همه کفر، نفاق و شرک ایستاده‌اند. 
وزیر اطلاعات افزود: مقاومت در منطقه بر اساس آنچه تصمیم و سیاست خودش است نسبت به حضور تجاوزگرانه آمریکا اقدام کرده و به هر اقدامی که تشخیص بدهد، عمل می‌کند.
***
مراسم 12 بهمن امسال در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم یوم‌الله 12 بهمن در سراسر کشور و به صورت ویژه و همزمان در حرم مطهر امام راحل عظیم‌الشأن، از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دوازدهم بهمن 1402 برگزار خواهد شد.
متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 12 بهمن و آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، دمیدن خورشید استقلال و آزادی و به تعبیر امام خامنه‌ای مدظله‌العالی «روز شروع قدرت اسلام است و مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ما که گذشته را از آینده جدا کرده است». شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت این روز تاریخی و تبریک آغاز چهل‌وپنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی از عموم ملت انقلابی، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور وحدت‌آفرین خود در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و جشن‌های آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند معمار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تجدید بیعت داشته باشند. 
مراسم یوم‌الله 12 بهمن‌ماه، سالروز بازگشت پرخیر و برکت احیاگر اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم  به میهن اسلامی، در سراسر کشور و به صورت ویژه و همزمان در حرم مطهر امام راحل عظیم‌الشأن، از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دوازدهم بهمن 1402 برگزار خواهد شد و در ادامه، مردم مؤمن و انقلابی با حضور در محل جلوس حضرت امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه)  در بهشت زهرا (سلام‌الله‌علیها) و گلباران آن، یاد آن روز تاریخی را گرامی می‌دارند. 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور پرشور و گسترده در ‌مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن و جشن‌های آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور، صفحه دیگری از اتحاد و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.
***
تعدادی از تروریست‌های حادثه راسک دستگیر شدند یا به هلاکت رسیدند
فرمانده‌ کل انتظامی کشور به تشریح جزئیاتی از حادثه تروریستی راسک در استان سیستان‌وبلوچستان پرداخت و گفت: اطلاعات در حال جمع‌آوری است و به‌زودی اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه خواهد شد. 
سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سؤال که «جزئیات حادثه تروریستی راسک چه بود؟» گفت: این حادثه در سیستان‌وبلوچستان اتفاق افتاد و یکی از حوادثی بود که با دخالت و هدایت‌های آن ‌سوی مرز، گروهک جیش‌الظلم وارد کشورمان شدند و توانستند در بخشی از راسک در فرماندهی انتظامی شهرستان، درگیری انجام دهند. 
وی افزود: خوشبختانه با مقاومت همکاران‌مان این گروهک تروریستی نتوانستند به نیت شوم خود برسند، اما 11 نفر از همکاران عزیزمان در راه تأمین امنیت به شهادت رسیدند. فرمانده‌‌ کل انتظامی کشور تصریح کرد: بعد از اقدام تروریستی راسک، با تلاش اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفت، خوشبختانه ضربات پی‌درپی به پیکره جیش‌الظلم وارد شد و تعدادی دستگیر شدند و اعترافات‌شان در حال جمع‌آوری است که در زمان مناسب به اطلاع مردم خواهیم رساند. 
وی اضافه کرد: همچنین چندین نفر از این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند. 

Page Generated in 0/0060 sec