printlogo


کد خبر: 276679تاریخ: 1402/11/12 00:00
کارگشای روزهای تیره‌رأیی

دلا همیشه مزن لاف زلف دلبندان
چو تیره رای شوی کی گشایدت کاری
 
ای صاحب فال؛
از گیر‌کردن درون یک پیچ تاریخی خسته شده‌ای. تعدادی مزلّف برانداز در زندگی‌ات داری که دلت می‌خواهد لاف‌های‌شان را درباره انتخابات، بپذیرد. اما بدان که دلت غلط می‌کند. اینها اگر حرف درست بلد بودند، همه ما ۲۲ بهمن پارسال ریغ رحمت را سر کشیده بودیم.
ولی امیدت را از دست نده و نگران نباش؛ اگر الکی رأی سیاه کنی، پسر صاحبخانه ما که تازه ارشدش را گرفته، نماینده می‌شود. آن وقت شاید برای تو هیچ گشایشی نباشد اما زندگی ما را از پهنا می‌گشاید و حتی شاید صاحبخانه آنقدر ذوق‌زده شود که بتوانیم خانه را از او بزخر کنیم.
حالا که تا اینجا آمده‌ای و دل به حضرت حافظ داده‌ای، شاید بخواهی بدانی نامزد اصلح کیست؛ پس به اندازه همین یک بیت و پولی که داده‌ای، تو را راه می‌نمایانم.
در این زمانه وانفسا که هر دلبندی نامزد نمایندگی شده، باید با آگاهی رأی داد و از طعن حسود و لعن دشمن خود را وارهاند. چرا که هر که بر سر راهت قرار می‌گیرد، یک نامزد بالقوه، کمان‌کشیده و در کمین است. پس نباید فریب هر نامزد را که در مترو جا برای دیگران خالی می‌کند، یا کرایه تاکسی دیگران را حساب می‌کند، خورد و باید دانست که در زمان تیره‌حالی کدام نامزد کاری از ما خواهد گشود.
روزهای خوبی در انتظار توست. در تعرفه رای خود عدد 14729 را بنویس و به خدا توکل کن!
(بساطم رو گرو گرفته، گفته یا برایش تبلیغ کنم، یا می‌اندازدم بیرون. دمت گرم ای صاحب فال)

Page Generated in 0/0061 sec