printlogo


کد خبر: 277005تاریخ: 1402/11/25 00:00
اخبار

کاپیتان اردن در جشن هم مردم غزه را فراموش نکرد
کاپیتان تیم‌ ملی فوتبال اردن در مراسم استقبال از تیم نایب‌قهرمان آسیا مردم مظلوم غزه را فراموش نکرد: «به احترام مردم غزه نباید در جشن زیاده‌روی کنیم»؛ این حرف‌های احسان حداد، کاپیتان تیم‌ ملی اردن در مراسم استقبال مردم این کشور بعد از نایب‌قهرمانی آسیا بود که وضعیت مردم غزه را در جشن هم فراموش نکرد.
به گزارش فارس، حداد گفت: درست است به فینال رسیدیم و دستاورد بزرگی برای کشورمان خلق کردیم ولی در این شرایط هم نباید مردم غزه را فراموش کنیم، چون آنها در وضعیت بدی هستند و نباید در جشن خودمان زیاده‌روی کنیم.
***
مهاجم تیم‌ ملی فوتبال ایران در لیست آ.‌اس‌رم برای دیدار با فاینورد قرار گرفت
رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا در حالی از پنجشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که تقابل ۲ باشگاه قاره سبز با حضور بازیکنان تیم‌ ملی ایران را به همراه خواهد داشت.
به گزارش مهر، سردار آزمون، مهاجم تیم‌ ملی ایران همراه با بازیکنان رم راهی هلند خواهد شد تا مقابل علیرضا جهانبخش و هم‌تیمی‌هایش در فاینورد قرار گیرد.
رسانه «KHEL NOW» با انتشار گزارشی درباره آخرین وضعیت ۲ تیم عنوان کرد: «سردار آزمون به تازگی از جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بازگشته است ولی در لیست بازیکنان رم در سفر به هلند قرار دارد. این در حالی است که تامی آبراهام به علت مصدومیت و ایوان نادیکا بازیکن تیم‌ ملی ساحل‌عاج به دلیل خستگی ناشی از حضور در جام ملت‌های آفریقا که با قهرمانی معجزه‌وار تیم‌ ملی کشورش توأم بود، غایب خواهند بود».
علیرضا جهانبخش، هافبک ملی‌پوش فاینورد نیز مشکلی برای بازی ندارد تا احتمالا تقابل ۲ بازیکن ایرانی در لیگ اروپا شکل بگیرد.
***
سیدمناف هاشمی:
در 10 رشته ورزشی امید به مدال المپیک داریم
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: 17 فدراسیون را پیش‌بینی کرده‌ایم کسب سهمیه کنند و 10 رشته ما امیدوار به کسب مدال المپیک هستند.
به گزارش فارس، سیدمناف هاشمی درباره آخرین اقدامات در حوزه المپیک عنوان کرد: در حوزه المپیک تاکنون 14 سهمیه کسب کرده‌ایم. رشته‌های تکواندو، وزنه‌برداری، کشتی، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری و بعضی رشته‌های دیگر هم در تلاشند در همین ایام در رویدادهای بین‌المللی شرکت و کسب سهمیه کنند. امکانات پشتیبانی از لحاظ ثبت‌نام‌ها، بلیت، امکانات مرتبط با لباس و سایر اقدامات در دستور کار ما است و چیزی از برنامه عقب نیستیم.
وی ادامه داد: در حوزه پاداش‌ها، پاداش قهرمانان در پای سکوی را اعلام کردیم و جلسات متعددی را با روسای فدراسیون‌ها و کادر فنی آنها داشتیم. 17 فدراسیون را پیش‌بینی کرده‌ایم کسب سهمیه کنند و 10 رشته ما امیدوار به کسب مدال هستند ولی امیدهای مدال واقعی ما ۲ دسته هستند. در ۳ رشته امید به مدال بالاتری وجود دارد و بقیه جزو گروه دوم هستند. گروه سوم نیز طبیعتا رشته‌هایی هستند که کسب سهمیه می‌کنند و در المپیک شرکت می‌کنند اما از آنها توقع مدال نداریم.
***
چرا تست پزشکی طارمی با اینتر به تعویق افتاد؟
خبرنگار شبکه اسکای اسپورت از دلیل تعویق تست پزشکی ستاره تیم‌ ملی ایران با اینتر گفت.
به گزارش فارس، «تعویق تست پزشکی طارمی با اینتر برای جلوگیری از مشکلات»، عنوان گزارش دیروز سایت جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس شبکه اسکای اسپورت از دلیل تاخیر تست پزشکی ستاره ایرانی با صدرنشین مقتدر لیگ ایتالیا بود.
مهدی طارمی بر اساس اعلام برخی رسانه‌های ایتالیا قرار بود دیروز راهی شهر میلان شود و با حضور در باشگاه اینتر تست‌های پزشکی قبل از امضای قراردادش در تابستان را انجام دهد اما دی مارتزیو می‌گوید باشگاه اینتر 4 ماه مانده به پایان قرارداد طارمی با پورتو با منتشر شدن تصاویر تست‌های پزشکی این مهاجم ایرانی با تیم جدیدش نمی‌خواهد برای او در پرتغال مشکل ایجاد کند.
***
مارتینز از فولاد جدا شد
اعضای اسپانیایی کادر فنی فولاد خوزستان به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کردند و از این تیم جدا شدند.
به گزارش ایرنا، با تصمیم اعضای هیات‌مدیره باشگاه فولاد مبنی بر قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز، طی ۲ روز گذشته بهرام رضاییان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان جلساتی را با این سرمربی و ۲ دستیار اسپانیایی او برگزار کرد.
در این جلسات طولانی درباره شیوه قطع همکاری ۳ عضو اسپانیایی کادر فنی بحث و تبادل نظر شد و در نهایت طی توافقی دوطرفه این اقدام انجام شد.
بر این اساس قرارداد ایگناسیو مارتینز، سرمربی و خاوی سانچو و خوانما گوئررو، دستیاران او به صورت توافقی فسخ شد و آنها بزودی اهواز را ترک خواهند کرد.
با توجه به نزدیک بودن مسابقه با گل‌گهر سیرجان، تا زمان انتخاب سرمربی جدید سایر اعضای کادر فنی مسؤولیت تیم را بر عهده خواهند داشت.

Page Generated in 0/0062 sec