printlogo


کد خبر: 277052تاریخ: 1402/11/26 00:00
سرمربی الهلال: مورایس شناخت خوبی از ایده‌هایم دارد
مورایس: یک بازی خارق‌العاده در جو فوق‌العاده داریم

سرمربی پرتغالی الهلال می‌گوید ژوزه مورایس شناخت خوبی از ایده‌های او دارد و می‌تواند برای تیم او مشکل‌ساز شود. الهلال ساعت ۱۹:۳۰ امشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان برابر سپاهان قرار خواهد گرفت. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، دیروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و درباره این مسابقه صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ژسوس درباره این مسابقه گفت: فردا بازی سختی داریم. یک بازی سنتی بین نمایندگان ایران و عربستان خواهد بود و هر دو تیم، تیم‌هایی بسیار قوی هستند. مورایس، سرمربی تیم سپاهان هم پرتغالی است و از ایده‌ها و راهکارهای من بخوبی آگاه است. امیدوارم بازی خوبی باشد. می‌دانم که بازی پرطرفداری خواهد بود و ما هم کاملا آماده بازی
خواهیم بود.
سرمربی الهلال درباره غیبت کولیبالی و بازیکنان خط دفاع این تیم گفت: ما یک تیم کامل داریم. درست است که بنا به دلایلی کولیبالی، میشل و لودی را همراه خودمان نیاورده‌ایم اما من به بازیکنانی که در بازی همراه ما هستند، اعتماد کامل دارم. مشکل ما بازیکنان الهلال یا نبودشان نیست، مشکل ما بازی با سپاهان است، چون تیم بسیار خوبی است و امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم.
ژسوس درباره حضور هواداران در بازی امشب و جو استادیوم نقش جهان اظهار داشت: همان طور که می‌دانید بازیکنان الهلال کاملا به این جو عادت دارند که جلوی ۵۰ هزار تماشاگر بازی کنند و این مشکل خاصی برای ما نخواهد بود. مشکل، رقیب ما خواهد بود. همان طور که گفتم همه ما از نظر ذهنی کاملا برای این بازی آماده‌ایم و مجددا تاکید می‌کنم تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته‌ایم.
وی درباره خط حمله قدرتمند ۲ تیم گفت: ما می‌دانیم سپاهان یک تیم هجومی است که گل‌های زیادی ‌زده و ساختار و تکنیک هجومی خوبی دارد. همان طور که می‌دانید مربی این تیم پرتغالی است و مربیان پرتغالی هم بهترین‌های دنیا هستند و این برای ما طبیعی‌ است‌. ما مشکلاتی از این بابت خواهیم داشت اما با آن دست و پنجه نرم خواهیم کرد و فکر می‌کنم بازی متعادلی خواهد بود.
سرمربی پرتغالی در پاسخ به اینکه الهلال امشب هجومی بازی خواهد کرد یا یک بازی متعادل ارائه خواهد داد، گفت: تیم الهلال بازی را با همان تاکتیکی که همیشه بازی می‌کند، انجام خواهد داد. ایده‌های هجومی و دفاعی‌ای را که هر روز تمرین می‌کنیم، پیاده خواهیم کرد و چیزی برای پنهان کردن نداریم. این روش کار ما خواهد بود.
ژسوس در واکنش به اینکه با توجه به هزینه‌ای که الهلال کرده، هر نتیجه‌ای جز پیروزی برای این تیم ناکامی محسوب می‌شود، گفت: الهلال بازیکنانی دارد که چه داخلی و چه خارجی می‌توانند تفاوت‌های زیادی را رقم بزنند. من همیشه آرام هستم و به این فکر می‌کنم که با کدام تیم بازی کنم. بازی در اصفهان هم همینطور است و با احترام به تیم سپاهان که تیم خوبی است، ارزش‌های ما هم احترام به خودمان است و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه بدهیم.
همچنین ژوزه مورایس نیز در نشست خبری پیش از مصاف با الهلال با تمجید از این تیم بیان کرد: الهلالی‌ها قرار است در یک بازی خارق‌العاده، یک جو فوق‌العاده را حس کنند.
خبرنگاری از سرمربی سپاهان درباره عملکرد تیمش در مرحله گروهی پرسید که توانست با یک بازی کمتر صعود و میانگین گل‌ زده بسیار خوبی هم ثبت کند. مورایس گفت: فوتبال در هیچ زمانی یکسان نیست. من به مرحله بعدی نیامدم. بازیکنان بودند که با تلاش‌شان به مرحله بعد آمدند، من همیشه این را به بازیکنانم می‌گویم که بدون همکاری و کیفیت آنها کاری نمی‌توانم کنم. پس این کیفیت و همکاری بازیکنانم بود که آمدند و به این مرحله رسیدند. برای بازی با الهلال همان‌طور که بسیاری از شما من را می‌شناسید هیچ فشار، استرس یا انتظاری نداریم و آرزو می‌کنم تنها یک روز باشد برای زنده ماندن و اینکه کسی هستیم که توانستیم کاری انجام بدهیم که تغییر ایجاد کند. شادابی، خوشحالی و بشاش بودن را برای همه آرزو می‌کنم. همیشه همین‌طور در زندگی شخصی یا در فوتبال پیش رفته‌ام و امیدوارم بازی با الهلال هم همینطور باشد.
سوال بعدی از مورایس این بود که آیا انتظار دارد با توجه به شرایط ۲ تیم، نتیجه قابل قبولی برای سپاهان در بازی رقم بخورد؟ او در واکنش به این سوال گفت: من همیشه انتظار بهترین‌ها را دارم. مورایس سپس درباره ستاره‌های تیم الهلال با اشاره به ستاره‌های سپاهان پاسخ داد: درباره اسم‌ها باید بگویم ما هم اسامی خودمان را در تیم داریم و یکی از آنها (رامین رضاییان) هم یکی از اسامی شاخص ما است. حقیقت این است که همه انسان هستیم و می‌توانیم هر کاری را انجام بدهیم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای ما بهترین شرایط را برای خودمان برقرار می‌کنیم. در این شرایط زندگی می‌کنیم تا بتوانیم بهترین را انجام بدهیم. به نظرم فقط بحث، بحث باور است.

Page Generated in 0/0058 sec