printlogo


کد خبر: 277102تاریخ: 1402/11/28 00:00
اخبار

دست خالی مورایس در خط دفاع برای دیدار برگشت با الهلال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برگشت با الهلال ۳ بازیکن کلیدی خود در خط دفاع را در اختیار ندارد. تیم‌های فوتبال سپاهان و الهلال در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه پنجشنبه ۲۶ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود الهلال به پایان رسید تا کار شاگردان «ژوزه مورایس» برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی سخت شود. 
در نیمه دوم این بازی و در دقیقه ۷۶ محمد دانشگر مدافع سپاهان به دلیل خطای خشن روی بازیکن الهلال از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا دیدار برگشت تیم خود برابر نماینده قدرتمند عربستان را از دست بدهد. 
دانشگر در بازی برگشت برابر الهلال تنها غایب سپاهان نیست و محمدجواد حسین‌نژاد و هادی محمدی 2 بازیکن دیگر سپاهان که در پست‌های هافبک و مدافع بازی می‌کنند نیز به دلیل محرومیت از سوی AFC نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند و به این ترتیب مورایس در بازی برگشت ۳ بازیکن کلیدی خود در خط دفاع را در اختیار ندارد. 
دیدار برگشت تیم‌های الهلال و سپاهان پنجشنبه ۳ اسفند از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه ملک بن فهد ریاض برگزار می‌شود. 
***
کرواسی میزبان مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۵ شد
اتحادیه جهانی کشتی میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی سال ۲۰۲۵ را به کرواسی سپرد. مسابقات جهانی سال ۲۰۲۵ طی روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۴ در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود. رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ در اوزان غیرالمپیکی به میزبانی تیرانا پایتخت آلبانی برگزار خواهد شد. 
ایران نیز درخواست میزبانی این پیکارها را ارائه داده بود. قرار است مسابقات جهانی آلبانی در 4 وزن غیرالمپیکی ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم در کشتی آزاد و ۴ وزن غیرالمپیکی ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی طی روزهای ۶ تا ۹ آبان ۱۴۰۳ در این کشور برگزار شود. 
***
وینگر صرب به تراکتور پیوست
«میلوش دلتیچ» وینگر صربستانی با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان پاکو خمز اضافه شد. 
«میلوش دلتیچ» که بامداد پنجشنبه - ۲۶ بهمن - وارد تبریز شد، پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی ایفمارک و انجام مذاکرات نهایی، با امضای قرارداد یک و نیم ساله به طور رسمی به تراکتور پیوست. 
دلتیچ در باشگاه ولس یونان بازی می‌کرد و مدیریت باشگاه تراکتور پس از اخذ رضایت‌نامه، توانست این بازیکن را جذب کند. 
***
یورگن کلینزمن از هدایت کره‌جنوبی برکنار شد
کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی رای به اخراج یورگن کلینزمن داد تا این چهره آلمانی دوران کوتاهی روی نیمکت کره داشته باشد. 
تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی نتوانست عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد و بازی ناامید‌کننده برابر اردن در نیمه‌نهایی باعث شد آنها از صعود باز بمانند. 
به نوشته اسپورت ۲۴، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی تصمیم گرفت به همکاری خود با یورگن کلینزمن پایان دهد و این مربی آلمانی را به خاطر نتایج ضعیف در جام ملت‌های آسیا و البته حواشی قبل از دیدار با اردن از کار برکنار کرد. 
کلینزمن قبل از اینکه خبر اخراجش رسانه‌ای شود در پستی از بازیکنان و کادر فنی و هواداران تیم‌ ملی کره‌جنوبی تشکر کرد و نوشت: از شما به خاطر همه حمایت و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تشکر می‌کنم.  ما ۱۲ ماه خوب را سپری کردیم و در ۱۳ بازی پیاپی شکست نخوردیم تا اینکه در نیمه‌نهایی شکست خوردیم.

Page Generated in 0/0061 sec