printlogo


کد خبر: 277105تاریخ: 1402/11/28 00:00
پیروزی ساحلی‌بازان ایران برابر «اسپانیا»
شروع خوب در جام جهانی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی فوتبال ساحلی در ضربات پنالتی تیم قدرتمند اسپانیا را شکست داد و به نخستین پیروزی خود دست یافت. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ که در کشور امارات برگزار می‌شود، به مصاف اسپانیا رفت و در دیداری دشوار و در حالی که با نتیجه ۵ بر ۳ عقب بود، بازی را در ضربات پنالتی پیروز شد تا به نخستین برد خود در این مسابقات دست یابد. در این دیدار محمدعلی مختاری پوکر کرد و ۴ گل به ثمر رساند و محمد مسیگر و رضا امیری‌زاده دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساندند. تیم ملی فوتبال ساحلی در زمان اول این بازی با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کرد و در زمان دوم هر ۲ تیم ۲ گل به ثمر رساندند تا بازی ۵ بر ۳ شود اما در زمان سوم این دیدار، با حمله‌های فراوان ایران و ۲ بار لرزاندن تیرک دروازه اسپانیا، در فاصله ۵ دقیقه تا پایان بازی ایران توانست ۲ گل به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه این دیدار حساس نیز هر تیم یک گل به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. 
در ضربات پنالتی اما این تیم ملی ایران بود که توانست با نتیجه ۳ بر یک پیروز شود تا به نخستین برد خود در این تورنمنت برسد. 
طبق قوانین فوتبال ساحلی، پیروزی در وقت قانونی ۳ امتیاز، در وقت اضافه ۲ امتیاز و در ضربات پنالتی یک امتیاز دارد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این دوره جام‌جهانی در گروه دوم با تیم‌های اسپانیا، آرژانتین و هاییتی هم‌گروه است. پیش از دیدار ایران و اسپانیا، هاییتی توانسته بود با نتیجه ۴ بر ۳ آرژانتین را شکست دهد. در جدول، هاییتی با ۳ امتیاز صدرنشین است و ایران با یک امتیاز در رده دوم قرار دارد. بازی بعدی تیم‌ ملی ایران  امروز شنبه  ساعت 20:30 مقابل آرژانتین برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0044 sec