printlogo


کد خبر: 277155تاریخ: 1402/11/29 00:00
اخبار

دستگیری زن و مرد تروریست در شمال کشور
سخنگوی فراجا از دستگیری ۲ تروریست متواری در استان گلستان خبر داد. سردار سعید منتظرالمهدی در این ‌باره گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عصر روز جمعه (۲۷ بهمن ۱۴۰۲)، ۲ تروریست فراری را که قصد انجام اقدامات خرابکارانه و انتحاری در یکی از شهرهای استان گلستان را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند. وی افزود: اعضای این تیم که یک مرد و یک زن هستند، قبل از انجام هرگونه اقدام، در یک عملیات غافلگیرانه، توسط تیم تخصصی نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا دستگیر و از آنان مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط شد. روز گذشته سخنگوی فراجا  از دستگیری ۲ نفر دیگر از تروریست‌های دخیل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک نیز خبر داد و گفت با انجام رصدهای فنی و اطلاعاتی به عمل آمده، مشخص شد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم، دخیل در حادثه شهادت نیروهای فداکار و جان برکف مقر انتظامی راسک - که در تاریخ ۲۴ آذر امسال رخ داد - در یکی از شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان، در حال ترددند که بلافاصله با انجام اقدامات لازم، دستگیر شدند. سردار منتظرالمهدی در ادامه گفت: از این افراد تروریست، یک قبضه سلاح گرم، به همراه مقادیری تجهیزات مربوط، کشف و ضبط شد. دی‌ماه گذشته نیز 4 نفر از اعضای این گروهک که در حمله به این مقر انتظامی دست داشتند، دستگیر شده بودند.
***
انتخابات مهم‌ترین روش تقویت مسیر جمهوری اسلامی است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه «مردم نسبت به ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران احساس تملک می‌کنند»، گفت: انتخابات مهم‌ترین روش تقویت مسیر جمهوری اسلامی ایران است.
محسن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انقلاب اسلامی، کشور ایران را به ملت ایران برگرداند. امروز ملت نسبت به ایران و نظام جمهوری اسلامی احساس تملک می‌کنند. وی اضافه کرد: بر این اساس مردم با نشاط در راهپیمایی ۲۲ شرکت کردند و نشان دادند مردم جمهوری اسلامی ایران را از آن خود می‌دانند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین روش اصلاح تقویت مسیر جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.
***
یمنی‌ها جزو کشورهای پیشتاز حمایت از مردم فلسطین بودند
سردار رمضان شریف گفت: بعضی ملت‌ها و جریانات بویژه یمنی‌ها در حمایت فلسطین بسیار خوش درخشیدند؛ یمنی‌ها که شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را تنگ و متوقف کردند، در کشورهای عربی جزو کشورهای پیشتاز حمایت از مردم فلسطین بودند.
به گزارش فارس، جلسه «ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به جهت هماهنگی در برنامه و اقدامات روز جهانی قدس با حضور سردار رمضان شریف، رئیس این ستاد برگزار شد. سردار شریف در این نشست مطرح کرد: در این رویارویی که اتفاق افتاد و در این پیروزی مطلق که تا این لحظه نصیب مردم فلسطین شد، چند نکته برای افکار عمومی حائز اهمیت است. وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی به گونه‌ای بود که یک نفرت عمومی را نسبت به خود ایجاد کرد. سردار شریف افزود: هم‌اکنون که حمله مجدد آنها به رفح مطرح است، افکار عمومی یک خیز جدیدی برداشته و ملت‌ها بنا دارند که یک حضور جدی‌تری برای محکومیت این جنایت داشته باشند. رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ادامه گفت: در خیلی از کشورهای دنیا جمعیت قابل توجهی برای حمایت از مردم فلسطین حضور داشتند که قطعا این حضور روی تصمیمات دولت‌های آنها نیز اثرگذار بود. وی اظهار داشت: یکی از تلاش‌های همواره صهیونیست‌ها از بین رفتن عرصه رسانه در رابطه با موضوع فلسطین بود. سردار شریف تصریح کرد: در دادگاه افکار عمومی جهان، صهیونیست‌ها محکوم شدند و حتما در دادگاه جهانی نیز قضات رای قاطعی برای محکومیت رژیم صهیونیستی صادر خواهند کرد. رمضان شریف ادامه داد: بعضی ملت‌ها و جریانات بویژه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین بسیار خوش درخشیدند؛ یمنی‌ها که شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را تنگ و متوقف کردند، در کشورهای عربی جزو کشورهای پیشتاز حمایت از مردم فلسطین بودند.
***
مشارکت حداکثری در انتخابات سبب امنیت و اقتدار کشور می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: قطع به یقین در محاسبات رقبا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم در انتخابات یک مؤلفه بسیار کلیدی است و سبب امنیت و اقتدار کشور می‌شود.
زهره الهیان، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم طبق فرمایش مقام معظم رهبری که بر راهبرد‌های چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات تأکید فرمودند، گفت: ملت فهیم ایران افتخار دولت و مجلس هستند که همیشه در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب حضور و مشارکت جدی داشتند، بنابراین انتخابات پیش رو نیز یکی از همان عرصه‌های حضور مردم است که می‌تواند تاثیرات جدی در نگاه جهانی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت ایران افزود: پیش‌بینی  می‌شود در این برهه انتخابات مجلس دوازدهم ملت ما حماسه خواهند آفرید و حضورشان مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت خواهد بود. این حماسه پیشرو بیعتی با خون شهدا به ویژه سردار سلیمانی و شهدای بی‌دفاع و مظلوم جنایت کرمان خواهد بود. 

Page Generated in 0/0049 sec