printlogo


کد خبر: 277180تاریخ: 1402/11/30 00:00
برتری ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران برابر «آرژانتین» در جام جهانی
صعود در ساحل

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در جام‌جهانی فوتبال ساحلی برابر آرژانتین به برتری رسید. دومین دیدار تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی امارات برابر آرژانتین برگزار شد و ساحلی‌بازان ایران موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آرژانتین عبور کنند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند. گل‌های تیم‌ ملی ایران را محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، رضا امیری، محمد مرادی، موحد محمدپور و علی میرشکاری به ثمر رساندند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی به مصاف آرژانتین رفت که در دیدار نخست موفق شده بود در ضربات پنالتی از سد اسپانیا عبور کند و یک امتیاز اندوخته داشت. تیم ملی آرژانتین هم نخستین دیدار خود را برابر تاهیتی واگذار کرده بود. با توجه به پیروزی تاهیتی برابر اسپانیا، ساحلی‌بازان ایران با پیروزی برابر آرژانتین صعود خود را به مرحله بعد قطعی کردند. در وقت اول این دیدار بازیکنان تیم‌ ملی ایران درخشان ظاهر شدند و محمدعلی مختاری موفق شد ایران را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد. سپس این حمید بهزادپور بود که دومین گل ایران را به ثمر رساند و رضا امیری هم برای بار سوم دروازه آرژانتین را باز کرد. در لحظات پایانی تیم آرژانتین یکی از گل‌ها را جبران کرد تا وقت اول این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان برسد. در وقت دوم این دیدار تیم ایران به حملات خود ادامه داد و تیم برتر میدان بود اما یک خطای پنالتی از سوی مدافعان تیم‌ ملی باعث شد آرژانتینی‌ها دومین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند تا این زمان هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم‌ ملی ایران به پایان برسد. در وقت سوم این دیدار آرژانتینی‌ها تلاش کردند بازی را به تساوی بکشانند اما این تیم‌ ملی ایران بود که به وسیله محمد مرادی موفق شد برای بار چهارم دروازه آرژانتین را باز کند. چند دقیقه بعد آرژانتین موفق شد از روی یک ضربه خطا دروازه ایران را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند. لحظاتی بعد محمدپور گل پنجم تیم‌ ملی را هم به ثمر رساند. در ادامه میرشکاری ششمین گل ایران را در این دیدار به ثمر رساند و بازی را ۶ بر ۳ کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ به سود تیم‌ ملی ایران به پایان رسید تا ساحلی‌بازان ایران با ۴ امتیاز صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کنند. به این ترتیب دیدار ایران برابر تاهیتی جدال برای صدرنشینی است. 
* فیفا: فوتبال ساحلی ایران به سختی راهی مرحله بعد شد
سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در خبری به بازی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی پرداخت و این پیروزی را برای ملی‌پوشان کشورمان سخت توصیف کرد. سایت فیفا در این باره نوشت: ایران در یک بازی مهیج و سخت توانست با برتری برابر آرژانتین راهی مرحله بعد شود. ملی‌پوشان ایران در نیمه اول ۳ گل زودهنگام به ثمر رساندند اما بازیکنان آرژانتین تسلیم نشدند و در جریان بازی 2 بار توانستند فاصله را به حداقل کاهش دهند اما یک گل تیمی از ایران که توسط علی میرشکاری به ثمر رسید، توانست پیروزی ایران را قطعی کند. تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی در آخرین دیدار مرحله گروهی امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم می‌روند. 
* قلعه‌نویی، تماشاگر ویژه بازی با آرژانتین!
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران تماشاگر دیدار تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان با آرژانتین بود. سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران که بتازگی از جام ملت‌های آسیا بازگشته، با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه D3 شهر دوبی در کنار امیرحسین محتشم، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون تماشاگر مسابقه ایران - آرژانتین بود. قلعه‌نویی قرار بود از امارات بازگردد اما به خاطر تماشای دیدار ایران - آرژانتین در دوبی ماند و حمایت خود را از ملی‌پوشان ساحلی ایران اعلام کرد. 

Page Generated in 0/0051 sec