printlogo


کد خبر: 277283تاریخ: 1402/12/2 00:00
سخنگوی دولت:
دارایی‌های زنجانی تحت مدیریت خزانه مصرف می‌شود

گروه سیاسی: سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به کشور اظهار کرد: از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و قوه‌ قضائیه در این زمینه قدردانی می‌کنیم. دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.
علی بهادری‌جهرمی در نشست خبری با خبرنگاران درباره اظهارات وزیر صمت در زمینه تعلق ارزهای حاصل از صادرات بدون‌ رانت به صادرکننده در رسانه‌ها و انتقاد از آن گفت: منابع ارزی قابل ‌قبول است و نسبت به گذشته افزایش یافته است‌. با مدیریت محوری بانک مرکزی و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اولویت نیازهای ارزی را مشخص می‌کنند که منابع ارزی در چه حوزه‌ای محل مصرف باشد تا رشد اقتصادی بیشتری را فراهم کند و شرایط برای تولیدکننده بیش از پیش مهیا شود و فعالیت اقتصادی در بخش‌های مختلف به ‌صرفه باشد. با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت صمت این منابع ارزی همچون گذشته مدیریت خواهد شد. 
وی درباره تامین اراضی مساکن روستایی نیز اظهار کرد: یک یا 2 هفته قبل در سازمان ملی زمین و مسکن جلسه داشتیم و نمایندگان بنیاد مسکن و وزارت راه هم حضور داشتند و همکاری نزدیکی صورت گرفت. سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره عمره اظهار کرد: هنوز منتفی نیست و دولت در تلاش است مسائل پیش آمده بویژه در زمینه هواپیمایی را سریع‌تر برطرف کند.

Page Generated in 0/0062 sec