printlogo


کد خبر: 277313تاریخ: 1402/12/3 00:00
کالای لوکس را کی داده و کی گرفته؟..

- مدیر باشید. کت طرح‌دار بپوشید با شلوار کوتاه. جوراب هم که اصلا حرفش را نزنید. ساعت بزرگ ببندید و نگاه‌تان میخ دوربین باشد. اصلا نخندید؛ یک مدیر موفق هیچ‌و‌قت نمی‌خندد. اسم شرکت‌تان را هم از روی اسم خودتان یا دوروبری‌های‌تان بردارید. مثلا کمپانی سهیل و شرکا. ولی چون «شریک اگر خوب بود خدا هم شریک داشت» شرکایش را در اولین فرصت بردارید.
- جایی داشته باشید. شما باید جایی را داشته باشید که کمپانی‌تان باشد. نگران نباشید؛ یک اتاق دو در سه کافیست. به همه بگویید این واحد فروش است و انبارتان جای دیگری است. تازه اگر با لنز واید فیلم و عکس بگیرید بزرگ‌تر هم دیده می‌شود.
- فکر اقتصادی داشته باشید. کالای لوکسی را که قیمتش فلان تومان است، به نصف قیمت به فروش بگذارید. مردم حتما بعد از دیدن این قیمت جلوی کمپانی شما صف می‌کشند. فکر آن نصف مبلغ کسری را هم نکنید؛ کالای لوکس را کی داده و کی گرفته؟ 
- فعال‌نمایی کنید. به همه بگویید سرتان بی‌نهایت شلوغ است و درگیر کارهای بیزینس‌تان هستید. از ادمین صفحه کسب و کار هم بخواهید دم به دقیقه از شما در حال سرشلوغی‌های‌تان استوری بگذارد. شما هم با چهره اخم کرده و جدی، گیم بازی کنید.
- شبکه‌سازی کنید. آدم‌های معروف مثل خودتان‌(!) را پیدا کنید. با همدیگر عکس و استوری بگیرید و بگویید: «انجلینا جولی یا کمپانی ما؟» و او بگوید کمپانی شما و هرهر بخندید. اینجا استثنائا می‌توانید بخندید. یک مدیر موفق برای حفظ ارزش‌های کمپانی مانند فروش بالا، گاهی می‌خندد. 
- تبلیغ کنید. پای سلبریتی‌ها و ورزشکاران و آدم‌های الکی معروف را به کمپانی یک وجبی‌تان باز کنید. مهم نیست هنر طرف چی باشد، همین که قانع شده تبلیغ شما را بکند، برای اثبات بی‌هنری‌اش کافیست. از بیلبوردهای شهری و اینستاگرامی هم غافل نشوید. 
- فرار کنید. دست آخر که همه چیز داشت لو می‌رفت، فرار کنید. حواس‌تان باشد استایل مدیریتی را هنگام فرار رعایت کنید. نگران نباشید، کسی دستش به شما نمی‌رسد. شبکه‌سازی خوبی که انجام داده‌اید، حواس همه را پرت کرده. 
- گردن نگیرید. شما نماد اعتماد داشتید، به سلبریتی‌هایی پول تبلیغ دادید که انسان‌های بالغی بودند و طبیعتا عقل داشتند دیگر. مردم هم که انسان‌های بالغی هستند و طبیعتا عقل دارند! پس تقصیر شما نیست. گردن نگیرید؛ فوق فوقش 10 سال حبس برای‌تان می‌برند. فدای سرتان؛ مرد می‌شوید، راهکارهای جدید یاد می‌گیرید و با کوله‌بار تجربه برمی‌گردید. اصلا زندان برای مرد است! 

Page Generated in 0/0103 sec