printlogo


کد خبر: 277534تاریخ: 1402/12/10 00:00
آنچه گذشت
مروری بر اخبار انتخاباتی هفته

«کُنده دودزا»
دکتر ثابت قدم معروف به کنده دودزا از فعالان سیاسی یک قرن گذشته کشور برای ثبت رکورد بیشترین حضور ناموفق در انتخابات مجلس کاندیدا شد. یکی از اعضای ستاد برگزاری انتخابات ضمن تایید این خبر اعلام داشت: همینطور است! لازم به ذکر است که فارغ از نتیجه نهایی این یارو از رو نمی‌رود.
 
«نوموخوام»
اعتراض برخی فعالان سیاسی  به نحوه لیست‌بندی جناح‌های مدعی خبرساز شد.
 به گزارش منابع خبری مختلف برخی فعالان سیاسی به نحوه لیست‌بندی جناح‌های مدعی اعتراض کردند. یکی از کارشناسان حوزه سیاست در این باره افزود: اعتراض برخی فعالان سیاسی به نحوه لیست‌بندی جناح‌های مدعی برحق است و این چه وضعشه! این چندمین بار است که اعتراض برخی فعالان سیاسی به نحوه لیست‌بندی جناح‌های مدعی خبرساز می‌شود.
 
«چرخش ناگهانی»
یک کاندیدای انتخاباتی چرخید. به گزارش منابع آگاه یک کاندیدای انتخاباتی که برای به دست آوردن کرسی یکی از شهرهای یکی از مناطق کشور کاندیدا شده بود، بعد از اینکه متوجه دوری راه و شرایط بد آب و هوایی آن منطقه شد، در بین راه چرخید و کاندیدای یکی از شهرهای یکی دیگر از مناطق کشور شد. در پی اعلام این خبر، مردم ساکن در آن منطقه اظهار داشتند: لیاقت نداشتی بدبخت!
 
«آتیش زدم به مالم»
یک کاندیدای انتخابات به مالش آتش زد. به گزارش پلتیک نیوز یک کاندیدای انتخابات مجلس در تلاشی ناکام با توزیع چلوکباب کوبیده و وجه نقد رایج مملکت قصد داشت نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. یکی از اهالی محل ضمن ابراز تاسف گفت: کبابش گوجه نداشت. یکی دیگر از اهالی محل ضمن اعتراض به شفته بودن برنج! پرسید: حالا اسمش چی بود؟ پیش‌ترنیز برادر حاتم طایی در عملی مشابه اقدام به... هیچی بگذریم.
 
«ما نگرانیم»
موج نگرانی دلسوزان مردم ایران افزایش یافت. با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی؛ شبکه‌های تلویزیونی بی‌بی‌سی، VOA، اینترنشنال، رادیوفردا و... ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت مردم ایران اظهار داشتند: نان ما را آجر نکنید! به گزارش منابع آگاه حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب پنبه شدن رشته‌های آنان خواهد شد. شایان ذکر است چندی قبل با تعطیلی شبکه منوتو جمعی از کارکنان این شبکه به روز سگ افتاده و به گریه و زاری پرداختند.

 


Page Generated in 0/0059 sec