printlogo


کد خبر: 277573تاریخ: 1402/12/12 00:00
انتخابات
رؤسای فدراسیون‌ها و اهالی ورزش پای صندوق رأی چه گفتند؟

دیروز جمعه اهالی ورزش در ورزشگاه شهید شیرودی که محل اخذ رای جامعه ورزش و جوانان بود، حاضر شدند تا رای خود را در صندوق آرا بیندازند. در ادامه صحبت بعضی از این مسؤولان را پس از رای دادن می‌خوانید. 
* هاشمی: مجلس می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند
وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در ورزشگاه شیرودی، محل تجمع جامعه ورزش کشور برای رای ‌دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت این برای نخستین بار است که جامعه ورزش یک صندوق اختصاصی دارد. هر رای، پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب خواهد بود و این حضور پررنگ می‌تواند به ایران قوی منتهی شود. در تمامی انتخابات گذشته و حال حاضر، مردم ایران حضور پرشوری داشتند و این مساله نشان‌دهنده این است که نظام ما با اقتدار عمل می‌کند. وی درباره خواسته جامعه ورزش از نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان 2 وظیفه دارند که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت است و با قانونگذاری می‌توانند به توسعه کلان ورزش کمک کنند. اگر نماینده‌ای نگاه ورزشی‌تری داشته باشد، قطعا به توسعه ورزش کمک می‌کند. در گذشته هم نگاه خوب بوده اما امیدوارم افرادی که راه می‌یابند، بهتر از گذشته نگاه و تلاش داشته باشند.
* خسروی‌وفا: جامعه ورزش همیشه در صحنه حضور دارد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من اینجا رای ندادم و نزدیک خانه خودم رای دادم و به ورزشگاه شهید شیرودی آمدم تا کنار ورزشکاران و جامعه باشم و به این حضور افتخار می‌کنم. دوست داشتم نخستین کسی باشم که رای بدهم و در حال‌ حاضر از این موضوع خوشحالم. او درباره تصمیم وزارت ورزش مبنی بر انتخاب ‌کردن مجموعه شیرودی برای رای‌دادن جامعه ورزش افزود: پیشنهاد خودم بود که اینجا را برای رای ‌دادن ورزشکاران انتخاب کنیم که خوشبختانه مورد استقبال وزیر ورزش قرار گرفت.
* تاج: ان‌شاءالله با مجلس جدید شاهد شرایط بهتر در ورزش باشیم
رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در انتخابات گفت: جامعه ورزش مشارکت خوبی در انتخابات امروز داشت و باید بودجه ورزشی افزایش یابد و در حال حاضر با این محدودیت مالی باز شرایط ورزش مناسب است. ان‌شاءالله با مجلس جدید شاهد شرایط بهتر در ورزش باشیم.
* کاظمی‌پور: جامعه ورزش به وعده خود وفا کرد
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم در انتخابات مجلس حماسه‌آفرینی داشتند، خصوصا جامعه ورزش. جامعه ورزش به وعده خود وفا کرد و با همه وجود حاضر شد. برای همه جوانان و عزیزانی که برای اقتدار ایران قوی گام می‌بردارند، آرزوی توفیق دارم.

Page Generated in 0/0067 sec