printlogo


کد خبر: 277643تاریخ: 1402/12/14 00:00
دولت آلمان در کمک به رژیم صهیونیستی در جنگ غزه از هیچ تلاشی دریغ نکرد
برلین فدای صهیون

با رنگ باختن هر چه بیشتر هویت سیاسی اروپا در دل جنگ اوکراین، مستعمرات آمریکا در این قاره ماهیت وابسته و طفیلی خود را هر چه بیشتر نشان می‌دهند. قطعا آلمان در صف اول مستعمرات آمریکا در اروپا قرار دارد؛ چنانکه مقامات ارشد روسیه اخیرا از توصیف «آلمان اشغالی» در وصف کشوری استفاده می‌کنند که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکا را در خود جای داده است. بی‌اختیاری رژیم ژرمن‌ها در مقابل اراده نومحافظه‌کاران حاکم بر آمریکا و صهیونیسم جهانی به جایی رسیده که برلین از ۲ سال پیش، منافع ملی و مزیت‌های اقتصادی کلان خود را فدای رویکرد جنگ‌طلبانه واشنگتن و ناتو برای مواجهه با روسیه کرده است. در حالی که آنگلا مرکل، در نهایت هنرمندی توانسته بود برای قریب به ۲ دهه، با بندبازی توازن بین همکاری اقتصادی با روسیه و خوش‌خدمتی برای آمریکا را حفظ کند، طی این ۲ سال ائتلاف حاکم سوسیالیست‌ها با سبزها و لیبرال‌های نوکر عموسام، در نهایت خودباختگی تبدیل به یک دولت اقماری برای ایالات متحده شده که برای خود وظیفه‌ای جز عمل به اراده سران کاخ سفید قائل نیست. قطعا بله‌قربان‌گویی آلمان اشغالی در مقابل سیاست‌های آمریکا فقط به روسیه محدود نمی‌شود. 
رژیم برلین ماه گذشته در کمال بی‌شرمی به تنها دولت عضو سازمان ملل تبدیل شد که رسما برای رفع و رجوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی، برای کمک حقوقی به کودک‌کش‌ها در مقابل شکایت دولت آفریقای جنوبی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه، وارد فرآیند دادگاه دیوان دادگستری بین‌المللی لاهه شد؛ کاری که حتی دولت بی‌آبروی بایدن نیز به ‌رغم همدستی عریانش در نسل‌کشی غزه از انجام آن ابا داشت. این تازه جز صدور مجوز برلین برای فروش تسلیحات مرگبار به رژیم صهیونیستی در ۵ ماه اخیر برای استفاده علیه مظلومان غزه یا اعزام مخفی نیروهای ویژه ژرمن برای شرکت در جنگ علیه فلسطینیان است. آلمان اشغالی طبق ذات مستعمراتی‌اش، در همین چند روز اخیر نیز با ۲ حرکت خباثت‌آلود علیه کشورمان که یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شرکای اقتصادی برلین محسوب می‌شود، ثابت کرد از خود اختیاری ندارد و به جای در پیش گرفتن دیپلماسی مستقل در راستای منافع ملی ژرمن‌ها به دنبال پیاده‌سازی دستورالعمل‌های وارده از واشنگتن علیه ملت‌هایی است که شیطان بزرگ آنها را خصم خود برمی‌شمارد. موج جدید خباثت رژیم آلمان علیه ایران از دوشنبه گذشته آغاز شد؛ زمانی که آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان - و یک  فارغ‌التحصیل مکتب صهیونیستی اشتراوسی -  در سخنرانی خود در پنجاه‌وپنجمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو، خواستار ادامه ماموریت مغرضانه هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب درباره اغتشاشات پارسال کشورمان شد. البته سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ، این ژست بربوک را تلاشی بیهوده از سوی دولت برلین برای سرپوش گذاشتن بر حمایت خود از اشغالگری اسرائیل و بی‌تفاوتی خود نسبت به نقض فاحش حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی برشمرد. ناصر کنعانی همچنین با یادآوری سابقه تامین تسلیحاتی و شیمیایی رژیم صدام توسط آلمان در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران، ایراد بهانه‌هایی درباره حمایت از حقوق بشر توسط برلین را در راستای دخالت در امور سایر کشور‌ها همراه با فعالیت‌های روزافزون برای فروش تسلیحات دانست و خاطرنشان کرد: «اگر آلمان و متحدانش واقعا به دنبال حمایت از حقوق بشر هستند، باید یک کمیته حقیقت‌یاب ویژه برای بررسی قتل‌عام 30 هزار غیرنظامی بی‌دفاع توسط اسرائیل در غزه تشکیل می‌دادند». 
دومین حرکت خباثت‌آمیز آلمان اشغالی علیه کشورمان، پذیرایی از همایش سالانه سازمان تروریستی موسوم به مجاهدین خلق است. منافقین که قصد داشتند نخستین گردهمایی کذایی مزدوران خود را پس از برچیده شدن اردوگاه‌شان در آلبانی و برگزاری دادگاه رسیدگی به جنایات این سازمان در ایران اواخر بهار سال آتی برگزار کنند، با ناباوری متوجه مخالفت دولت فرانسه با این موضوع شدند. این در حالی بود که در سال‌های اخیر اردوی سالانه مزدوران منافق در شهر ویلپنت فرانسه در نزدیکی پاریس با شرکت‌کنندگان رانتی برگزار می‌شد. این بار توجیه فرانسوی‌ها - که به نظر می‌رسد می‌خواهند برای همیشه از شر این گروه تروریستی مزدور آمریکا و اسرائیل راحت شوند - این بود که فرانسه همین تابستان میزبان رقابت‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس است بنابراین دنبال دردسر نمی‌گردد. این پیامی آشکار بود مبنی بر اینکه حتی پاریس هم در شرایط فعلی که نیاز به امنیت حداکثری برای میزبانی المپیک دارد، می‌خواهد از سابقه فرقه منافقین در سلسله بمب‌گذاری‌ها  و ترورها در ایران که دست‌کم به شهادت 17000 هموطن‌مان انجامیده، اعلام برائت کند. در این بین اما خیانت رژیم آلمان اشغالی در تاریخ ثبت شد. دولت برلین بلافاصله بعد از مخالفت فرانسه، موافقت خود با میزبانی نشست سالانه گروهک رجوی را اعلام کرد. این در حالی است که با وجود جنایات و کشتارهای 5 دهه‌ای منافقین علیه ایرانیان، آمریکا و اتحادیه اروپایی نام آنها را از فهرست سازمان‌های تروریستی خود پاک کرده‌اند تا از آنها به عنوان تروریست‌های نیابتی علیه ایران استفاده کنند.
برلین در سال‌های قبل با گماشتن یک ابرجاسوس بیش‌فعال خود در سفارت آلمان در تهران، چراغ اخطار حرکت در مسیری ضدایرانی را روشن کرده بود و حال با رفتارهای اخیرش به نظر می‌رسد به دنبال اعلان جنگ سیاسی و دیپلماتیک به ملت ایران است.

Page Generated in 0/0065 sec