printlogo


کد خبر: 277645تاریخ: 1402/12/14 00:00
اخبار

پیشنهاد یک تیم ژاپنی به قائدی
یک تیم ژاپنی به مهدی قائدی که به صورت قرضی در اتحاد کلبا بازی می‌کند پیشنهاد داده است. مهدی قائدی بازیکن الاهلی است که فصل جاری در اتحاد کلبا بازی می‌کند. صفحه منبرالشباب که مختص اخبار الاهلی امارات است اعلام کرد مهدی قائدی با پیشنهاد یک تیم ژاپنی مواجه شده است، بدون آنکه از اسم این تیم سخنی به میان آورد. با توجه به اینکه باشگاه اتحادکلبا به همکاری خود با فرهاد مجیدی پایان داد این احتمال زیاد است که مهدی قائدی هم این تیم را ترک کند. البته او عملکرد بسیار خوبی در این تیم اماراتی داشته است. بعد از شکست تیم‌ ملی فوتبال ژاپن برابر تیم‌های ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا علاقه ژاپنی‌ها به جذب بازیکنان ایرانی و عراقی افزایش یافته و این احتمال وجود دارد که قائدی هم سر از لیگ ژاپن درآورد. 
***
تاریخ بازنشستگی رونالدو لو رفت
جورجینا رودریگز زمان بازنشستگی کریستیانو رونالدو از فوتبال را مشخص کرد. همسر کریستیانو رونالدو که در مراسم هفته مد پاریس حضور دارد، زمان خداحافظی ستاره پرتغالی النصر را مشخص کرد. در این مراسم از همسر کریستیانو رونالدو پرسیده شد او چه زمانی بازنشسته می‌شود. به گزارش استادیون، جورجینا گفت: یک سال دیگر تمام می‌شود. شاید هم 2 سال. نمی‌دانم! رونالدو از زمستان ۲۰۲۳ در باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند و تابستان ۱۴۰۳ همراه تیم‌ ملی کشورش در یورو ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت و ممکن است این رقابت‌ها آخرین حضور فوق‌ستاره در  یک رویداد مهم در تیم‌ ملی پرتغال باشد. 
***
ستاره آمریکایی میلان به مرگ تهدید شد
وینگر میلان پس از پیروزی مقابل لاتزیو در شبکه‌های اجتماعی به مرگ تهدید شد. میلان در نخستین بازی هفته بیست‌وهفتم سری آ در ورزشگاه المپیکو میهمان لاتزیو بود که این دیدار پربرخورد و جنجالی در نهایت با گل دقایق پایانی اوکافور به سود روسونری به پایان رسید. به گزارش ساکرنت، در این بازی دی‌بلو داور مسابقه ۵ کارت زرد به عقاب‌ها و ۶ کارت زرد به بازیکنان میلان داد و از دقیقه ۵۷ لاتزیو را با اخراج پلگرینی ۱۰ نفره کرد اما این پایان کار نبود و در وقت‌های اضافه نیمه دوم دی‌بلو 2 بازیکن دیگر لاتزیو را هم اخراج کرد تا پایتخت‌نشینان ایتالیا ۸ نفره بازی را به پایان برسانند. همچنین مارکو دی‌بلو داور این بازی  به دلیل اتفاقات بازی جمعه‌شب با یک ماه محرومیت از داوری مواجه شد. پولیشیچ در اینستاگرام عکس‌هایی از جشن شادی خود و میلان بعد از بازی منتشر کرد و با اظهارنظرهای توهین‌آمیز مواجه شد، همچنین پیام‌های زیادی برای حمایت از این بازیکن آمریکایی وجود داشت، از جمله از طرف تئو هرناندس هم‌تیمی او در میلان. لوکا پلگرینی دقیقه ۶۷ به دنبال 2 کارت زرد متوالی - هر دو به دلیل خطا روی پولیشیچ - از بازی اخراج شد. در صحنه کارت زرد دوم بازیکن لاتزیو گمان کرد با توجه به مصدومیت یک بازیکن لاتزیو، پولیشیچ بازی را رها می‌کند تا داور به وضعیت بازیکن آسیب‌دیده لاتزیو برسد ولی وی این کار را نکرد و به دنبال توپ دوید تا پلگرینی او را سرنگون کند، همچنین متئو گوندوزی در وقت‌های تلف‌شده به دلیل واکنش بد به خطای بازیکن آمریکایی میلان با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد. پولیشیچ از چلسی به میلان پیوست، به این امید که بتواند دوران پرافتخار باشگاهی‌اش را احیا کند. او در ۲۵ بازی لیگ تاکنون ۷ گل ‌زده و ۶ پاس گل داده است. 
***
آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی
در صورت فراهم شدن شرایط، افشین قطبی پیش از اردوی جدید تیم‌ ملی به کادرفنی امیر قلعه‌نویی اضافه می‌شود. 
به گزارش فارس، پس از حذف تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اخباری درباره احتمال تغییر دستیاران امیر قلعه‌نویی یا تقویت کادرفنی مطرح شد. یکی از گزینه‌های موردنظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در کادرفنی تیم‌ ملی هم افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم‌ ملی و پرسپولیس است که قرار شد در صورت فراهم شدن شرایط بار دیگر با این تیم همکاری کند. قرار است در روزهای آتی و پیش از آغاز اردوی جدید تیم ملی، قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی‌تری را برای اضافه شدن قطبی به کادرفنی انجام بدهند تا در صورت رسیدن به توافقات نهایی، او همکاری‌اش را با تیم‌ ملی آغاز کند. البته دستیاران قلعه‌نویی در جام ملت‌ها یعنی آنتونیو مانیکونه، سعید الهویی، حمید مطهری، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان همچنان در کادر فنی باقی می‌مانند و به همکاری خود با تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی ادامه می‌دهند. 
***
حضور مربی روس در تیم‌ ملی قایقرانی فعلاً منتفی است
به نظر می‌رسد فدراسیون قایقرانی برای جذب مربی خارجی فعلا برنامه‌ای ندارد. در حالی که فدراسیون قایقرانی ماه‌ها در حال مذاکره برای جذب مربی خارجی بود و به نظر می‌رسید مسؤولان فدراسیون در تلاش هستند یک مربی روس را به خدمت بگیرند، این برنامه لغو شد. کتایون اشرف، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با اعلام این خبر گفت: اگر قرار باشد مربی خارجی جذب کنیم شاید پس از کسب سهمیه المپیک باشد، یا اینکه بخواهیم جهت برنامه‌ریزی برای بازی‌های آسیایی دوره بعد مربی خارجی جذب کنیم. 

Page Generated in 0/0052 sec