printlogo


کد خبر: 277689تاریخ: 1402/12/15 00:00
اخبار

شوک حذفی به استقلال پیش از داربی
دیروز دور یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، حذف استقلال تهران و صعود سپاهان اصفهان را در پی داشت. مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا عصر دوشنبه دست به کار بزرگی زد و توانست با ۲ گل از سد آبی‌های پایتخت عبور کند. وداع تلخ و زودهنگام شاگردان نکونام در شرایطی رخ داد که استقلال صدرنشین لیگ برتر است و شاید مدیران این باشگاه حساسیت چندانی برای قهرمانی در این رقابت‌ها قائل نباشند. با این حال شکست در این مسابقه به منزله آغاز یک دوره فشرده از بازی‌های لیگ در واپسین روزهای سال جاری شامل سفر به اهواز، شهرآورد تهران و مسابقه با هوادار است. محمدمهدی محبی (دقیقه 24) و منتظر محمد (دقیقه 67) ۲ گل نارنجی و سبزپوشان را در حضور 5 هزار نفر در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به ثمر رساندند. همچنین مرادمند نیز یک ضربه پنالتی را برای استقلال از دست داد. در دیگر دیدار عصر دیروز طلایی‌پوشان اصفهان با یک بازی برتر در ورزشگاه نقش جهان با گل‌های اسدی، نورافکن و شکاری، ۳ بر صفر شمس‌آذر قزوین را شکست دادند.
***
بازدید وزیر ورزش از اماکن دریامحور ورزش‌ کیش
کیومرث هاشمی در سفر به کیش از اماکن ورزشی دریامحور این جزیره بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان که برای سفری چند ساعته و حضور در فینال هفته اول رقابت‌های تور جهانی تنیس به کیش سفر کرده بود، روز گذشته از اماکن ورزشی رشته‌های دریامحور ورزش این جزیره بازدید کرد. به گزارش مهر، در این بازدید مدیرعامل منطقه آزاد کیش، معاون ورزش بانوان، سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی ورزش کیومرث هاشمی را همراهی کردند.
***
آخرین وضعیت حسین رضازاده در بیمارستان
قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.
حسین رضازاده، قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک ۱۰ روز پیش به دلیل عوارض ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان ساسان بستری شد.
رضازاده جراحی ساده‌ای انجام داد و برای کنترل عفونت زخمی که در پایش ایجاد شده بود، بستری شد. او تا بهبود کامل عفونت پا و تکمیل دوره درمان همچنان بستری است و فردا (چهارشنبه) مرخص می‌شود. رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود گفت: حال عمومی من خوب است و  دکترها وضعیت قلب، کلیه و چشمم را نیز بررسی کردند که بر اثر دیابت مشکلی به وجود نیامده باشد و خدا را شکر مشکلی وجود ندارد اما از این پس باید بیشتر مراقب باشم.
***
تیم طارمی بنفیکای صدرنشین را ۵ تایی کرد!
پورتو بامداد دیروز پیروزی‌ای تاریخی مقابل بنفیکای صدرنشین کسب کرد و با نتیجه 5 بر صفر آنها را از ورزشگاه دراگائو بدرقه کرد، البته سرمربی مهدی طارمی فروتنانه نسبت به این برد واکنش نشان داد. 
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به بازیکنانش هشدار داد پیروزی پرگل برابر بنفیکا هم تنها ۳ امتیاز برای آنها داشت؛ نه بیشتر!
پورتو بامداد دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ پرتغال مقابل بنفیکا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر صفر این تیم را در هم بکوبد. 
این بازی از اهمیت بسیاری برای پورتو برخوردار بود، چرا که در جایگاه سوم جدول رده‌بندی پشت سر بنفیکا لیسبون و اسپورتینگ لیسبون قرار داشت و حالا اختلاف امتیاز ۲ تیم به ۶ امتیاز رسیده و پورتو امیدوار است بتواند در هفته‌های پیش رو به صدر جدول نزدیک‌تر شود. به گزارش ورزش 3، کونسیسائو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «باید به بازیکنان تیم تبریک گفت. آنها کاملا آماده بودند و در لحظات متفاوتی از بازی با توجه به نقاط قوت بنفیکا عملکرد درستی ارائه کردند و توانستند از اشتباهات حریف استفاده کنند. بازی خیلی خوبی بود اما داستان دیگری وجود ندارد. باید بدانیم این بازی هم تنها ۳ امتیاز برای ما داشت، نه بیشتر. در واقع اینکه بدانیم فاصله زیادی در کیفیت ۲ تیم در این سطح در رقابت برای قهرمانی نیست بسیار خوب است اما برای همین اختلاف به وجود آمده هم خود ما مقصر هستیم. بازیکنان نشان دادند می‌توانند چنین بازی خوبی ارائه کنند و از این به بعد باید بیشتر این کار را انجام دهند. مشخصا شرایط در دیگر تیم‌های لیگ متفاوت است اما امروز روحیه قهرمانی و پیروزی را نشان دادیم. این همان چیزی است که هر روز در تلاش هستم به بازیکنانم القا کنم. 
از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم، نه فقط به این خاطر که برنده شدیم، بلکه به این خاطر که نشان دادیم کیفیت تیمی بسیار بالایی داریم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی بعد فکر کنیم و تمرکز خودمان را برای ارائه یک عملکرد خوب مشابه به کار بگیریم. باید به هر بازی طوری نگاه کنیم که انگار آخرین بازی زندگی ما است و هواداران در آخرین هفته‌های لیگ بسیار مهم هستند».
مهدی طارمی به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نرفت.

Page Generated in 0/0053 sec