printlogo


کد خبر: 277770تاریخ: 1402/12/17 00:00
اخبار

قزاقستان، سومین قربانی متوالی پسران واترپلوی ایران
تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در سومین دیدارش در مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا موفق شد قزاقستان را در ضربات پنالتی شکست دهد. به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی واترپلوی جوانان ایران در سومین دیدارش در دور گروهی رقابت‌های شنا، شیرجه و واترپلوی رده‌های سنی قهرمانی آسیا که در شهر کلارک فیلیپین در حال برگزاری است، در دیدار مقابل تیم‌ ملی جوانان قزاقستان، موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد. این دیدار در 4 کوارتر با تساوی ۹ - ۹ به پایان رسیده بود. 
***
۵+۴ بازیکن در خطر از دست دادن داربی ۱۰۳
۵ بازیکن استقلال و ۴ بازیکن پرسپولیس در خطر از دست دادن داربی هستند. تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فردا جمعه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و در ادامه باید در داربی با پرسپولیس بازی کند. در حال حاضر آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، صالح حردانی و میلاد فخرالدینی 3 کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد چهارم در بازی با استقلال خوزستان، داربی را از دست می‌دهند. همچنین امید حامدی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک بار محرومیت 4 کارته شدن، 2 کارت زرد دیگر هم دریافت کرده تا در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر، او هم داربی را از دست بدهد. همچنین پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا میزبان فولاد است که 4 بازیکن این تیم هم در خطر از دست دادن داربی ۱۰۳ هستند. در بین بازیکنان پرسپولیس حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، سعید صادقی و علی نعمتی در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر 4 کارته شده و از داربی محروم می‌شوند. در بین این 4 بازیکن، علی نعمتی در بازی با شمس‌آذر با دریافت 2 کارت زرد از زمین بازی اخراج شد که یک جلسه محرومیت را هم به خاطر آن پشت سر گذاشته بود اما همچنان خطر 4 کارته شدن برای او وجود دارد. 
***
فرار مالیاتی کارلو آنچلوتی؟
دادستانی اسپانیا سرمربی رئال‌مادرید را به تقلب و فرار مالیاتی متهم کرد. دادستانی اسپانیا کارلو آنچلوتی را به فرار مالیاتی متهم کرد. دادستانی اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد سرمربی ایتالیایی رئال مادرید را به 2 فقره کلاهبرداری مالیاتی متهم می‌کند که مجازات آنها 4 سال و ۹ ماه زندان خواهد بود. این دادستانی کارلتو را متهم کرد در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ یک میلیون یورو کلاهبرداری مالیاتی داشته است. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار جونیور و ژابی آلونسو دیگر افرادی هستند که در سال‌های اخیر با این اتهام روبه‌رو شدند. 
***
غیبت احسان لشکری در اردوی تیم‌ ملی کشتی آزاد
مسافرت یا قطع همکاری با کاوه؟
در شرایطی که فدراسیون کشتی احسان لشکری را به عنوان مربی حاضر در اردوی تیم‌ ملی کشتی آزاد معرفی کرده است اما وی در اردو حضور ندارد. در شرایطی که اردوی تیم‌ ملی کشتی آزاد برای حضور در جام یاشاردوغو در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است، احسان لشکری، مربی تیم‌ ملی کشتی آزاد غایب این اردو است. دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک ۲ ماه پیش از سوی محسن کاوه، سرمربی تیم‌ ملی کشتی آزاد به کادر فنی تیم‌ ملی اضافه شد و هدایت تیم اعزامی ایران به جام یاریگین روسیه را نیز بر عهده داشت اما با وجودی‌که نام وی به عنوان مربی در لیست نفرات حاضر در اردوی تیم‌ ملی روی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفته است، وی در این اردو حضور ندارد. لشکری در اردوی قبلی تیم‌ ملی کشتی آزاد نیز غایب بود و مشخص نیست چرا با وجود اطلاع فدراسیون کشتی از غیبت او، نام او در لیست مربیان حاضر در اردوی تیم‌ ملی قرار گرفته است. مشخص نیست لشکری آیا دیگر قصدی برای ادامه همکاری با محسن کاوه ندارد یا احتمالا به دلیل مسافرت و مشکلات شخصی به‌صورت موقت در تمرینات تیم‌ ملی حاضر نشده است.
***
تعلل در گرفتن ویزای ملی‌پوشان تیراندازی
تیم ملی تیراندازی ایران قرار بود قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در برزیل راهی اردوی تدارکاتی هانوفر شود اما به نظر می‌رسد به دلیل عدم صدور ویزا، اعزام ملی‌پوشان به این اردو لغو شود. به گزارش  مهر، تیم‌ ملی تیراندازی ایران قرار بود قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در برزیل راهی اردوی تدارکاتی هانوفر شود. حالا در فاصله ۱۰ روز مانده تا اعزام، مشخص شده به علت نگرفتن ویزا ممکن است اعزام ملی‌پوشان به اردوی هانوفر لغو شود. هر چند مسؤولان فدراسیون در تلاش هستند این مشکل را حل کنند ولی به نظر می‌رسد تیراندازان کشورمان باید بدون اردوی برون‌مرزی راهی مسابقات پیش رو شوند. اردوی تدارکاتی هانوفر برای ملی‌پوشان بسیار مهم است چون آنها علاوه بر آماده‌سازی برای مسابقات جهانی برزیل، نیاز به خرید فشنگ و ساچمه داشتند که حالا به نظر می‌رسد در صورت عدم اعزام ملی‌پوشان به این اردو، آنها بدون تجهیزات لازم راهی مسابقات جهانی برزیل که آخرین محل توزیع سهمیه المپیک پاریس است خواهند شد. البته این نخستین ‌بار نیست که اعزام تیراندازان به اردوی تدارکاتی یا مسابقات مهم به دلیل نگرفتن ویزا لغو می‌شود. سال‌هاست تیراندازان ایران به دلیل نگرفتن ویزا حضور در رویدادهای مهم را از دست می‌دهند. مسابقات قهرمانی جهان در برزیل آخرین مرحله دریافت سهمیه المپیک پاریس است. این رقابت‌ها از ۲۳ فروردین‌ تا ۳ اردیبهشت سال آینده در برزیل برگزار خواهد شد. تیراندازی ایران تاکنون 4 سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ و مسؤولان آن امیدوارند در تنها فرصت باقی‌مانده بتوانند تعداد سهمیه‌های ایران را افزایش دهند. شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ بادی زنان، فاطمه امینی در تفنگ بادی زنان، محمد بیرانوند در تراپ و هانیه رستمیان در تپانچه بادی ملی‌پوشانی هستند که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد‌ه‌اند. 

Page Generated in 0/0065 sec