printlogo


کد خبر: 277776تاریخ: 1402/12/17 00:00
نگاه
جهاد دشمن‌شکن انتخابات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی*: از یک سال قبل ذهن دشمنان ملت متوجه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بود. انتخابات ایران از نظر دشمن مهم بود و همه حواسش به انتخابات بود. دشمن با تمرکز بر رفتار انتخاباتی ملت ایران و تشویق مردم به عدم حضور پای صندوق‌های رای، سانسور موفقیت‌های جمهوری اسلامی، ناامید کردن مردم از آینده کشور و انقلاب، غبارآلود کردن فضای کشور، بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی، اعتبارزدایی از مقدسات و ترویج الگوهای منحرف‌‌شناختی، به دنبال سرد کردن صحنه انتخابات بود. دشمنان ملت ایران سعی کردند از انتخابات تهدیدی علیه جمهوری اسلامی درست کنند. امید داشتند انتخابات سرد باشد تا بتوانند بگویند مردم به نظام اسلامی علاقه‌ای ندارند. برای اینکه فضای انتخابات را سرد کنند، هیات‌های فکری‌شان پشت سر رسانه‌ها و سخنگویان سیاسی نشستند، مرتب حرف درست کردند و تحویل رسانه‌ها دادند؛ گفتند انتخابات مهندسی شده است، گفتند انتخابات آزاد نیست، گفتند انتخابات از نظر مردم مشروع نیست، گفتند حضور در انتخابات بی‌فایده است. رسانه‌های رسمی و شناخته شده‌ دشمن، از مدتی پیش  طراحی کردند، برنامه‌ریزی کردند و برنامه‌سازی کردند برای اینکه مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند. برنامه‌ریزی‌شان خیلی وسیع‌تر از این حرف‌ها بود. می‌خواستند مردم پای صندوق نیایند. 
می‌خواستند مردم در اداره‌ کشور و مدیریت کشور سهیم نشوند. می‌خواستند مردم در صحنه نباشند؛ تهاجم خودشان را چندین برابر کردند. سعی کردند در تبلیغات‌شان پیشرفت‌های ایران را انکار کنند. یک شبکه‌ تبلیغاتی بسیار عظیم با هزاران رسانه از انواع گوناگون در دنیا مشغول کار شدند، برای اینکه اثبات کنند در ایران پیشرفتی صورت نمی‌گیرد؛ پیروزی‌های ملت را انکار کنند و اگر ضعف‌هایی وجود دارد، این ضعف‌ها را بزرگ و عمده کنند و در مقابل چشم همه قرار دهند. سعی کردند قوت‌ها و نقاط جوشش را که در سراسر کشور و در هر گوشه و کنار، خود را به انسان‌های منصف نشان می‌دهند، از چشم‌ها پنهان کنند و نگذارند مردم نقاط قوت دولت و مجلس و کشور را ببینند. یکی از کارهای مهم آنها قبل از انتخابات این بود که با روش‌های موذیانه و موریانه‌وار، بین ملت ایران اختلاف بیندازند؛ این جزو کارهای رایج دشمنان ملت ایران است؛ این کار را از قدیم انجام می‌دادند. 
البته متبحر و کارشناس کامل این کار، انگلیسی‌های خبیثند. انگلیس و آمریکا در این میدان تلاش گسترده‌ای کردند.
سعی کردند در ایام انتخابات، سر مردم را به یک چیز دیگری گرم کنند؛ حادثه‌‌هایی را پیش بیاورند، ماجراهایی درست کنند؛ ماجراهای سیاسی، ماجراهای اقتصادی، ماجراهای امنیتی؛ مثل حوادث کرمان، زاهدان و سوریه.
تلاش‌شان این بود که بتوانند ثبات سیاسی و امنیتی را در کشور به هم بزنند؛ سعی‌شان این بود که تلاطم ایجاد کنند؛ این آرامش عمومی را و این ثبات را از ملت بگیرند.
سعی کردند در عرصه‌ اقتصادی، مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند، در عرصه‌ سیاسی، انگیزه‌ مردم را از حضور در میدان انتخابات کاهش دهند.
دشمنان ملت ایران با فضاسازی و ادعای مشارکت پایین، می‌خواستند القا کنند نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت ندارد اما ملت ایران با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، طرح‌های دشمن را در هم شکست.
دشمن با تمام توان در یک جنگ ترکیبی، در یک جنگ روانی، تبلیغاتی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی، تلاش کرد مانع حضور مردم در انتخابات شود. 
ملت ایران در این جنگ گسترده و پیچیده، با حضور خود پای صندوق‌های رای، کمر آمریکا و انگلیس را شکست و یک‌بار دیگر عظمت ایران و ایرانی را جلوی دید جهانیان قرار داد.
یک سال تمام دشمنان ملت ایران تلاش کردند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را از رونق بیندازند اما ملت عزیز ایران ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تمام طرح‌های بدخواهانش را در هم شکست و بر عزت ایران اسلامی افزود.
جانشین سازمان عقیدتی - سیاسی وزارت دفاع *

Page Generated in 0/0058 sec