printlogo


کد خبر: 278022تاریخ: 1402/12/23 00:00
تشریح ابعاد و اثرگذاری عملیات توفان‌الاقصی توسط فرمانده نیروی قدس سپاه
شعاع جهانی مقاومت فلسطین

گروه سیاسی: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سازمان صداوسیما گفت: رژیم صهیونیستی یک ترس همیشگی از عملیات جوانان فلسطینی در ماه رمضان در کرانه باختری داشته و بدیهی است که این ترس امسال به اوج خود رسیده است.
سردار اسماعیل قاآنی در دیدار «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش رسانه ملی در پیشبرد اهداف عالیه نظام بویژه در تبیین مسائل فلسطین، اظهار کرد: جغرافیای این حادثه بزرگ، غزه اما شعاع اثرگذاری‌اش، جهان است. یک ویژگی مشخص عملیات توفان‌‌الاقصی این بود که یک بار، همه کشورها، چه دوست و چه دشمن، امتحان شدند. وی با اشاره به اینکه سازمان صداوسیما نقش مهمی در تبیین مسائل برای مردم دارد، افزود: مردم فلسطین طی این ۸۰ سال، همواره مورد هجمه قرار گرفته بودند و فقط دفاع می‌کردند اما به تدریج راه جنگیدن عزتمدارانه با دست خالی را آموختند و همه این مفاهیم در واژه «مقاومت» گنجانده شده است. سردار قاآنی افزود: شاهد آن بودیم که یک ظلم متراکم ۸۰ ساله، توفانی به راه انداخت و مقاومت مردم مثال‌زدنی شد و رژیم صهیونیستی غافلگیری مطلقی را در این عملیات تجربه کرد.
سردار قاآنی با بیان اینکه برادرانه در کنار جریان مقاومت هستیم، اظهار کرد: هنر ما باید این باشد که در ابعاد مختلف از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم؛ رسانه ملی نیز در تبیین وضعیت جنگ، ترسیم شرایط غزه، امیدآفرینی و... می‌تواند نقش‌آفرینی کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، عملیات توفان‌‌الاقصی را نشانه‌ای از تغییر آرایش قدرت در جهان دانست و گفت: بهره‌برداری مفهومی در رسانه ملی از آنچه در غزه گذشته حائز اهمیت است. در این میان شبهه‌افکنی‌های بسیاری هم رخ می‌دهد که تحلیل مسائل و رفع شبهات در رسانه ملی اثرگذار بوده و می‌تواند در ادامه مسیر نیز روشنگر باشد. وی افزود: هر چقدر ظرفیت‌های رسانه‌ای‌مان را توسعه دهیم، می‌توانیم موفق‌تر و اثرگذارتر ظاهر شویم. سردار قاآنی رسانه ملی را معیار و مبنایی برای روایت مسائل فلسطین دانست و گفت: امیدواریم صدای رسای رسانه ملی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همه جهان شنیده شود.

Page Generated in 0/0060 sec