printlogo


کد خبر: 278433تاریخ: 1403/1/18 00:00
عیادت وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار

پس از حمله تروریستی به چابهار و راسک  و به شهادت رسیدن چند تن از نیروهای حافظ امنیت همچنین مصدوم شدن تعدادی از هموطنان‌مان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همان ساعات اولیه خواستار رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان این حادثه شد. دکتر بهرام عین‌اللهی در تماس تلفنی با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر، مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی چابهار و راسک را تلخ و اندوه‌بار خواند و از دکتر حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دکتر صلاح‌الدین بویا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خواست رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی و ارائه خدمات درمانی سریع و مطلوب به ایشان را دنبال کنند. وزیر بهداشت دیروز در سفر به استان سیستان‌وبلوچستان از تعدادی از مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) ایرانشهر عیادت کرد. 
بهرام عین‌اللهی صبح جمعه 17 فروردین در سفر به استان سیستان‌وبلوچستان از تعدادی از مجروحان حوادث تروریستی اخیر چابهار و راسک در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) ایرانشهر عیادت کرد و با حضور در بخش‌های بستری و مراقبت‌های ویژه این بیمارستان در جریان خدمات ارائه‌شده به این مجروحان قرار گرفت. پنجشنبه یک تیم 4 نفره از پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی کرمان توسط هواپیمای بال ثابت سازمان اورژانس کشور به ایرانشهر اعزام شده بود و یک تیم از پزشکان متخصص نیز روز گذشته به همراه وزیر بهداشت از تهران، عازم ایرانشهر شد.  وزیر بهداشت در این سفر همچنین از پروژه بخش ‌ام‌آر‌آی و سی‌تی‌آنژیوگرافی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) با پیشرفت 95 درصدی بازدید و دستورات لازم برای تسریع در بهره‌برداری از این مرکز را صادر کرد.  
در این بازدید رئیس سازمان اورژانس کشور، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر تهران، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

Page Generated in 0/0048 sec