printlogo


کد خبر: 278483تاریخ: 1403/1/19 00:00
پیکر پاک سردار شهید زاهدی در جوار مزار شهیدان مصطفی ردانی‌پورو حاج‌حسین خرازی در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت
در جوار یاران

گروه سیاسی: پس از حضور گسترده و بی‌سابقه مردم تهران در مراسم تشییع باشکوه شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، پیکر‌های پاک 7 شهید با حضور گسترده مردم در شهرستان‌های محل سکونت آنان تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش «وطن امروز»، دیروز در اصفهان مردم این شهر حضور چشمگیری در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید محمدرضا زاهدی داشتند. آفتاب تازه طلوع کرده بود که خیابان‌های اصفهان جمعیتی عظیم به خود دید؛ جمعیتی که برای بدرقه عزیز تازه از دست داده خود به میدان آمده بودند و این روز، روز موعود بود. مردم دوشا‌دوش یکدیگر راه می‌رفتند؛ پیر و جوان و زن و مرد با هر نگاه و سلیقه‌ای با بر تن کردن رخت عزا درکنار یکدیگر برای بدرقه آمده بودند.
چشم‌ها پر از اشک و دل‌ها مملو از غم، از گوشه و کنار ایران آمدند تا نشان دهند هستند در کنار شهدا، بویژه شهدایی که جان خود را برای مسلمانان جهان تقدیم می‌کنند.
به گزارش تسنیم، در این روز مردم اصفهان سنگ تمام گذاشتند و جوشش آنها در خیابان‌های اصفهان تاریخی شد؛ جمعیتی عظیم که شاید یکی از کم‌نظیرترین حضورها در خیابان‌های اصفهان به شمار رود.
مردم حاضر شدند تا به جهان بگویند پیرو راه شهدا هستیم و قدر این از جان گذشتن‌ها را می‌دانیم و اگر سردار سلیمانی‌ها و سردار زاهدی‌ها رفتند ما هرکدام سردار زاهدی و سردار سلیمانی هستیم و راه آنها با قوت بیشتری در پیش گرفته خواهد شد. پس از ساعت‌ها تشییع پیکر این شهید توسط مردم شهیدپرور و مجاهد اصفهان در نهایت پیکر این شهید والامقام در جوار مزار شهید مصطفی ردانی‌پور و شهید حاج حسین خرازی در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

Page Generated in 0/0047 sec