printlogo


کد خبر: 279478تاریخ: 1403/1/20 00:00
اخبار

جزئیات جدید از حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان
بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد گروهک جیش‌الظلم دارای ۲۹ عضو زبده عملیاتی بوده که ۱۸ نفر از این تیم مرکزی که انغماسی نیز بودند در عملیات تروریستی اخیر سیستان‌وبلوچستان به هلاکت رسیدند. نوع تجهیزات و جلیقه‌های ضد گلوله که تروریست‌ها در اقدام تروریستی اخیرشان در سیستان‌وبلوچستان از آن استفاده کردند، از انواع تجهیزات پیشرفته بوده که نشان می‌دهد سرویس‌های کشورهای متخاصم ایران از آن پشتیبانی می‌کردند. 
***
اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم 11 اسفند 1402 برگزار شد و تکلیف 245 کرسی مشخص شد و 90 تن برای 45 کرسی دیگر به دور دوم راه یافتند.
***
مجازات رژیم صهیونیستی درس‌آموز و سخت خواهد بود
محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید اظهار کرد: تلاش اصلی مسؤولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و هم در حوزه اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود. مشارکت مردم منوط به عبور از تصدی‌گری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است. 
رئیس مجلس در ادامه با اشاره به حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی‌آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد. رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر جنایت می‌کند، برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و باانگیزه‌تر می‌سازد. دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در این منطقه به پایان رسیده و این اقدامات آنان نشان می‌دهد بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است. ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد که این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.
***
چرا طرفداران «ز. ز.آ» جنایات اسرائیل علیه زنان فلسطینی را محکوم نمی‌کنند؟!
آذر ماجدی، فعال سیاسی اپوزیسیون گفت: سکوت طرفداران زن، زندگی، آزادی  علیه جنایات اسرائیل برای این است که آنها از سرویس‌ها و دولت‌های غربی بودجه می‌گیرند؛ سازمان «سوروس» حامی مالی آنها است! این ریاکاری و استاندارد دوگانه آنهاست که در قبال نسل‌کشی علیه فلسطینیان سکوت کرده‌اند.
***
طرح ساماندهی کارکنان دولت زودتر تعیین‌تکلیف شود
محمدرضا صباغیان، نماینده مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش افسارگسیخته نرخ برخی کالاها هستیم که لازم است مجلس جلسه ویژه‌ای در این مورد برگزار کند. یکی از دستاوردهای مهم مجلس یازدهم مربوط به طرح ساماندهی کارکنان دولت است که متأسفانه هنوز تعیین‌تکلیف نشده است.  شرکت‌های واسطه‌ای خون کارمندان را می‌مکند و بی‌عدالتی درباره وضعیت کارمندان وجود دارد و بر این اساس باید هر چه زودتر طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین‌تکلیف شود.

Page Generated in 0/0057 sec