printlogo


کد خبر: 280459تاریخ: 1403/1/21 00:00
اخبار

تمجید رهبر انقلاب از افطارهای خیابانی در ماه رمضان
رهبر حکیم انقلاب از افطارهای خیابانی در ماه رمضان تمجید کردند. به گزارش «وطن امروز» به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب، در دیدار دانشجویان بیان کردند هیات‌های فعال در این ماه، افطارهای خیابانی در این ماه، اینها همه‌اش چیزهای با ارزشی است. بر اساس این گزارش، امسال افطارهای خیابانی رونق بیشتری در شهرهای مختلف داشت و یکی از نمونه‌های آن در شهر تهران «افطارخونه طهرون» بود که هر شب شلوغ‌تر از قبل، با استقبال مردم تهران برگزار شد.
***
مسمومیت دارویی علت مرگ مرحوم «پرستو بخشی»
دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی، علت مرگ مرحوم پرستو بخشی، پزشک متخصص قلب و عروق بیمارستان ابن‌سینای این شهرستان مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شده است. به گزارش ایرنا، یونس آزادپور روز دوشنبه اظهار کرد: بلافاصله پس از مرگ دکتر بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و موضوع برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد. وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی از سوی مرجع یادشده‌ علت مرگ این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شد و نتایج سم‌شناسی و آسیب‌شناسی، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شد. آزادپور تصریح کرد: با توجه به تمام علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی، علت این حادثه خودکشی اعلام می‌شود و طبق بررسی‌های قضایی، پزشک نامبرده فاقد هرگونه مشکل در شهرستان دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌ است. چهارم فروردین‌ماه امسال خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.
***
حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز شد
واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی طبق روال معمول بر اساس حروف الفبا از دیروز دوشنبه آغاز شده است. حقوق بازنشستگان بر مبنای سال ۱۴۰۲ پرداخت شد. سیدمرتضی حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی پیش از این اعلام کرده بود مستمری بازنشستگان در فروردین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز اردیبهشت پرداخت می‌شود.

Page Generated in 0/0060 sec