printlogo


کد خبر: 280470تاریخ: 1403/1/21 00:00
اخبار

ساعت کار ادارات از ١٥ خرداد تغییر می‌کند
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات ١٥ خرداد تا ١٥ شهریور تغییر می‌کند. مصطفی رجبی‌مشهدی گفت: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیأت وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ١٥ خرداد تا ١٥ شهریور تغییر می‌کند. سال گذشته بر اساس مصوبه هیأت وزیران و به منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ٦ صبح تا یک بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ٨٥٠ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ را به همراه داشت.
***
فروش فوق‌العاده ایران خودرو
طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان دوگانه‌سوز با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان از دیروز آغاز شد. گروه صنعتی ایران‌خودرو از دیروز طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان دوگانه‌سوز را که مجهز به استانداردهای هشتادوپنجگانه است با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تا زمان تکمیل ظرفیت اجرایی کرد. مشتریان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام این محصول اقدام کنند. مهلت ثبت‌نام که از ۲۰ فروردین آغاز شده تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به نمایندگی در صورتی که پروفایل کاربری در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران‌خودرو ندارند، اقدام به ثبت‌نام و ایجاد نام کاربری و رمز عبور کنند. وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳ با قیمت ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.
***
اتصال همه پمپ‌بنزین‌ها به کارتخوان سیار
سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین به دستگاه POS سیار مجهز شده‌اند و تا کمتر از یک ‌ماه دیگر ۱۰۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین به دستگاه POS سیار مجهز می‌شوند. رضا نواز اظهار داشت: وقتی تعداد شرکت‌های پرداخت الکترونیک بهای سوخت در جایگاه‌ها زیاد باشد، انحصار ایجاد نخواهد شد و اگر زمانی در یک شرکت الکترونیک اختلالی ایجاد شود، بقیه شرکت‌ها در حال کار هستند و اختلال جدی در توزیع سوخت ایجاد نمی‌شود. وی افزود: علاوه بر این، وجود دستگاه‌های POS سیار در جایگاه‌ها و شکستن انحصار این امکان را می‌دهد که از نظر اختلالات خدمات بانکی، هیچ‌گاه جایگاه‌ها دچار توقف فعالیت نشوند. سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت تصریح کرد: شنبه هفته جاری، برای چند ساعت یکی از شرکت‌های پرداخت الکترونیک دچار اختلال شد که به‌ علت وجود دستگاه‌های POS سیار، این اختلال بانکی تأثیر زیادی در روند عرضه بنزین کشور نداشت. 

Page Generated in 0/0055 sec