printlogo


کد خبر: 280494تاریخ: 1403/1/25 00:00
اخبار

صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران
خطیب نماز جمعه دیروز تهران گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی‌زنند بلکه مردم را می‌زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می‌کنم. اینها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: امت مومن و بابصیرت و همچنین نفس ضعیف خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا هم توشه آخرت و هم لباس است. انسان باتقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اُخروی نصیب او می‌شود.
وی ادامه داد: در چند روز اخیر شبکه‌های مجازی قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها شده و این طلبه و سرباز ناچیز آنان را بهانه قرار دادند و بر اثر یک غفلت موجب شدند دل مردم شکست. مردم ما را می‌دیدند گریه می‌کردند. از اینکه ما باعث شدیم به شما حمله شد، از شما مردم ایران و رهبر انقلاب عذرخواهی می‌کنم. خیلی بدهکار شما مستمعان این 2 دهه خطبه‌های این ناچیز هستم.
 
رئیسی: 
قدرت‌های سلطه‌گر به دنبال شکاف بین ایران و پاکستان هستند
رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط ایران و پاکستان خوشایند قدرت‌های سلطه‌گر نیست و آنها به دنبال شکاف بین ایران و پاکستان هستند. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و «آصف‌علی زرداری» رؤسای جمهور ایران و پاکستان، شامگاه پنجشنبه با یکدیگر گفت‌وگوی تلفنی داشتند.
رئیسی در این تماس با تبریک عید سعید فطر به دولت و ملت پاکستان و نیز انتخاب مجدد آقای زرداری به ریاست‌جمهوری پاکستان، روابط فیمابین را عمیق، تاریخی و متکی بر اشتراکات ناگسستنی فراوان در حوزه‌های دینی، اعتقادی، فرهنگی و همسایگی دانست و اظهار امیدواری کرد در دوره جدید، روابط دوجانبه در راستای تأمین منافع 2 ملت بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از گفت‌و‌گو تداوم جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را غمی سنگین برای کشورهای اسلامی و همه آزادگان جهان دانست و بر ضرورت تلاش مشترک کشورهای آزادی‌خواه و مستقل برای اعمال فشار مؤثر به منظور توقف جنایات این رژیم کودک‌کش تاکید کرد.
آصف‌علی زرداری نیز در این مکالمه تلفنی ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر و محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، از اشتیاق فراوان خود و کشورش برای توسعه روابط با کشورمان گفت.
 
رسوایی شبکه سعودی العربیه درباره فرزندان اسماعیل هنیه
دروغ‌پردازی شبکه سعودی العربیه درباره فرزندان اسماعیل هنیه و همسویی آن با خبرسازی‌های رسانه‌های اسرائیلی علیه مقاومت، با شهادت آنها در روز عید فطر برملا شد. اقدام شبکه العربیه در انتشار اخبار گمراه‌‌کننده درباره فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، پیش از آنکه در غزه به شهادت برسند، دردسر جدیدی برای این شبکه سعودی ایجاد کرد.
 شبکه العربیه چندی پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود هنیه برای فرزندانش در ترکیه «یک امپراتوری تجاری» به راه انداخته و به نقل از یک شبکه خبری اسرائیلی افزود: در حالی که ساکنان نوار غزه در محاصره و زیر آتش اسرائیل هستند، رهبران جنبش حماس و فرزندان‌شان از جمله حازم اسماعیل هنیه در ترکیه و قطر در عیش و نوش زندگی می‌کنند. العربیه پس از انتشار این خبر در یکی از بخش‌های اصلی خبری خود، بدون هیچ عذرخواهی، چهارشنبه در نخستین روز عید فطر، خبر شهادت پسران و نوه‌های اسماعیل هنیه در خاک غزه  در حمله هوایی رژیم صهیونیستی را بازنشر کرد.
 
سرلشکر باقری:
اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشانه‌ استیصال آنهاست
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به هنیه نوشت: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نشانه‌ سردرگمی، استیصال و ناتوانی آنها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.
سرلشکر محمد باقری در پیامی به اسماعیل هنیه با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان وی توسط رژیم صهیونیستی، نوشت: دست تبهکاران جنایت‌پیشه رژیم صهیونیستی، بار دیگر حادثه آفرید و در روز عید فطر، عید بندگی و سُرور مسلمانان جهان، در اقدامی که ناشی از ضعف و زبونی و استیصال سران تروریست این رژیم است، 6 نفر از فرزندان و نوادگان جنابعالی را به شهادت رساند و برگ دیگری بر پرونده‌ سیاه جنایات خود افزود.
باقری افزود: بی‌شک انتقام این جنایت و شهادت هزاران انسان بی‌گناه غزه به نص صریح کلام خداوند تبارک که فرمود «إِنَّا مِنَ المُجرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» بی‌پاسخ نخواهد ماند و با دستان پرتوان رزمندگان دلاور مقاومت اسلامی، به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.
وی همچنین تاکید کرد: این اقدامات تروریستی نه‌تنها ناشی از اقتدار رژیم صهیونیستی نمی‌باشد، بلکه نشانه‌ سردرگمی، استیصال و ناتوانی آنها در تغییر محاسبات مردم مقاوم فلسطین و مجاهدان فلسطینی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندان گرامی آن جناب، خاطر شریف را به بشارت حضرت حق متعال به صابران متذکر می‌شوم که فرمود: وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصابَتهُم مُّصِیبَه قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ راجِعُونَ. رحمت و مغفرت الهی را برای آن عزیزان و صبر و سکینه برای جنابعالی و بازماندگان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
 

Page Generated in 0/0055 sec