printlogo


کد خبر: 280669تاریخ: 1403/1/29 00:00
واکنش خانواده شهدا به سیلی سخت سپاه به رژیم صهیونیستی
«شهدا» شاهدان و صاحبان این فتح عظیم هستند

گروه سیاسی: معادلاتی که این روزها در منطقه حساس خاورمیانه شاهد هستیم، ریشه‌هایی به عمق تاریخ انقلاب اسلامی دارد. از زمانی که قوای محمد رسول‌الله‌(ص) به فرماندهی حاج احمد متوسلیان به سوریه رفت تا در نبرد با اسرائیل شرکت کند، خون شهدای بسیاری برای آزادی قدس شریف ریخته شد تا نهال مقاومت تقویت شود و اکنون به چنان بالندگی‌ای رسیده است که دورتادور رژیم صهیونیستی را به محاصره درآورده. بر کسی پوشیده نیست اگر ایران اسلامی توانست یک شبه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم بکشند و با صدها موشک و پهپاد به افسانه دروغین شکست‌ناپذیری اسرائیل پایان بخشد، نتیجه و ثمره سال‌ها مجاهدت‌ شهدایی چون حاج‌حسن طهرانی‌مقدم است که با کمترین امکانات، صنعت نظامی کشورمان را بنیان نهادند و رفته رفته ایران را به یکی از قدرت‌های مسلم موشکی و پهپادی جهان تبدیل کردند.
در واقع «شهدا» شاهدان و صاحبان اصلی فتوحاتی هستند که محور مقاومت و در راس آنها، ایران اسلامی پی در پی کسب می‌کنند و استکبار و صهیونیسم جهانی را به عقب می‌رانند. از شهید طهرانی‌مقدم گرفته که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت و همین جمله را نیز به وصیت خودش روی سنگ مزارش حک کردند تا شهید حاج‌قاسم سلیمانی که برای سال‌های طولانی کابوس مسلم اسرائیل، آمریکا و تمامی زورگویان عالم بود، شهدا سرآغاز و خاتمه بسیاری از وقایعی هستند که در این روزهای تاریخی شاهد آن هستیم. 
* دلاورمردان‌مان گل کاشتند
در حادثه موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی نیز شاهد بودیم خون به ناحق ریخته سردار حاج محمدرضا زاهدی و یارانش، مقدمه‌ای بر این واقعه تاریخی شد. این روزها خانواده شهید زاهدی و دیگر شهدای ایران اسلامی حال و هوای دیگری دارند. شاید آنها بهتر از هر کسی بتوانند این روزهای مملو از عزت و سربلندی امت اسلام را درک کنند. 
محمدمهدی، فرزند سردار شهید محمدرضا زاهدی که خیلی از ما با شنیدن موشک‌باران رژیم جعلی اسرائیل به یاد او افتادیم، در واکنش به حملات سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: «دلاورمردان ایرانی بویژه نیروی هوافضای سپاه گل کاشتند و از همه آنها کمال تشکر را دارم».
وی افزود: «دستور مقام معظم رهبری سیلی زدن به سگ‌های منطقه بود و دلاورمردان ایرانی این دستور را به نحو احسن انجام دادند».
فرزند شهید زاهدی خاطرنشان کرد: آنچه مردم عزیز کشورمان شب عملیات ملاحظه کردند، تنها بخش کوچک و ناچیزی از توان نظامی ایران بود و اگر مقام معظم رهبری دستور بالاتر از سیلی زدن را صادر فرمایند یا اینکه این رژیم منحوس و جعلی اشتباه مجددی انجام دهد، خواهیم دید که چگونه این رژیم کودک‌کش و جعلی از روی زمین محو خواهد شد».
* بهترین خبر بعد از 12 سال!
مادر شهید «مصطفی احمدی‌روشن» از شهدای شاخص هسته‌ای نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: «واقعا بعد از ۱۲ سال (از زمان شهادت مصطفی) این بهترین و خوشحال‌کننده‌ترین خبری بود که شنیدم. جمهوری اسلامی در این سال‌ها صبر و حوصله زیادی به خرج داد و تا به حال نیز حمله‌ای انجام نداده بود و اتفاقی که افتاد نشان اقتدار و بزرگی ایران است. امروز رژیم صهیونیستی درک می‌کند اگر دست از پا خطا کند عاقبت بدی در انتظارش خواهد بود». وی با بیان اینکه آن شب وقتی خبر را از پیام‌رسان‌ها دریافت کردم و در تلویزیون دیدم تنها خدا را شکر کردم، گفت: «از فرمانده کل قوا، ارتش، سپاه و تمام دست‌اندرکاران تشکر می‌کنیم و دست‌شان را می‌بوسیم. رژیم صهیونیستی ماه‌هاست جنایات بی‌شماری را علیه زنان و کودکان فلسطینی رقم زده است، ان‌شاءالله این اقدام شروعی برای نابودی رژیم صهیونیستی و امسال سال نابودی این رژیم و محو آن از روی زمین باشد».
* ناامنی، حق رژیم جعلی اسرائیل است
منصوره کرمی، همسر شهید دکتر «مسعود علی‌محمدی» نیز در همین زمینه بیان کرد: «حق اسرائیل بود این ناامنی را تجربه کند و همین باعث خوشحالی مردم ایران، بویژه خانواده شهدایی همچون ما شد که زخم‌خورده رژیم صهیونیستی هستیم و خون همسر من و دوستانش به ناحق ریخته شد». وی افزود: «این حمله تجربه تلخی برای رژیم صهیونیستی شد، چرا که احتمال حمله ایران را نمی‌داد اما ایران با پاسخی که داد اعلام کرد امکانات و توان ما بیش از این حمله موشکی است و این می‌تواند تهدیدی جدی برای رژیم صهیونیستی باشد».
کرمی تصریح کرد: «هیمنه رژیم صهیونیستی بعد از عملیات ۷ اکتبر ریخته شد و دیگر آبرویی برایش باقی نمانده است. ملت‌ها در طول ۶ ماه جنایت شاهد خوی غاصب و کودک‌کش رژیم صهیونیستی بودند که چه جنایاتی علیه کودک و زن و مرد بی‌دفاع فلسطینی انجام داد. حال ایران با این حمله فهماند اگر رژیم صهیونیستی مرد جنگ است باید در جبهه بجنگد، نه اینکه بمب بر سر زن و کودک بریزد، یا اسلحه به روی دانشمند بکشد».
* از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجم!
پدر شهید وحید زمانی‌نیا، یکی از همراهان و محافظان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی که همراه ایشان به شهادت رسید نیز در همین زمینه گفت: «همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند زمان بزن در رو تمام شده است؛ اسرائیل همراه آمریکا به تاریخ سپرده خواهد شد و این خبر خوش را به مردم تبریک می‌گویم. حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی باعث خوشحالی همه ما شد».
خواهر شهید ابراهیم هادی هم بیان داشت: «من از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجم. امروز آرامش دارم که حق کودکان غزه که در خاک و خون غلتیدند، این‌گونه گرفته شد. آن شب مادرانی که فرزندان خود را در غزه از دست دادند خوابی آرام داشتند چراکه مدتی است رژیم صهیونیستی نگذاشته است آب خوش از گلوی آنان پایین برود. این کاری بزرگ و بجا بود برای همه سرداران، فرماندهان و فرزندان شجاعی که از این خاک و بوم پرپر شدند».
مادر شهید عسگری از شهدای مدافع حرم نیز گفت: «از همه عزیزانی که این حملات را انجام دادند بسیار سپاسگزارم؛ هرچند در حد یک سیلی بود. رژیم صهیونیستی بداند این حمله سیلی کوچکی بود که به آنان برخورد کرد و کشور ایران اگر بخواهد اسرائیل را با خاک یکسان می‌کند کما اینکه اگر جوابی به آنان نمی‌دهد دلیلی بر عدم توانایی ایران نیست».
مادر شهید جواد ‌الله‌کرمی، از شهدای نیروی قدس و از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت گفت: «اگر جواد امروز زنده بود قطعا برای مردم ایران خوشحال بود. خدا را شکر می‌کنیم که ارتش و سپاه ما اینقدر قوی و مقتدر است. اسرائیل بداند این حمله‌ای بسیار کوچک بود و اگر بخواهد بسیار بزرگ‌تر واکنش نشان می‌دهد. ما همیشه در صحنه هستیم و تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ایستادگی خواهیم کرد».
مادر شهید محمدخانی نیز بیان داشت: «ما پس از حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در سوریه به سران نظامی ایران، منتظر چنین لحظه‌ای بودیم که جوابی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داده شود، بویژه اینکه به قدرت و توان نظامی ایران آگاهی یابند و احتمال اینکه هر گونه حمله‌ای به ایران بکنند را از سرشان بیرون کنند، زیرا جواب دندان‌شکن‌تری به رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل خواهیم داد».

Page Generated in 0/0058 sec