printlogo


کد خبر: 280726تاریخ: 1403/1/30 00:00
دیدگاه
سردرگم سیلی‌ها در سخت‌ترین روز نبرد

حسین پاک*: سومین روزی ا‌ست که صبح خود را با اعتراف دشمن به تلفات در جبهه شمال آغاز می‌کنیم؛ سیلی اول کمین برای نیرو‌های ویژه تیپ گولانی که در پی رصد اطلاعاتی دقیق حزب‌الله نیت آنها برای ورود به خاک لبنان شناسایی شد و رزمندگان تحت نظارت شدید ماهواره‌ها و پهپاد‌ها موفق شدند به نقطه صفر برسند و تله‌های انفجاری را در مسیر قرار دهند، همچنین با ذکاوت بالا آنها را در آستانه تجاوز و ورود به خاک لبنان هدف قرار ندادند تا اغوا شوند و در مسیر مطلوب رزمندگان مقاومت که تله‌گذاری شده بود، قرار بگیرند.
اما سیلی دوم حمله به سامانه‌های دفاع موشکی و گنبد آهنین بود که در عمق اراضی اشغالی و خارج از منطقه درگیری انجام شد. معمولا رژیم موقت صهیونیستی این سامانه‌ها را از راه دور کنترل می‌کند اما حزب‌الله با رصد دقیق خود متوجه حضور خدمه در کنار سامانه شد و آنها را هدف قرار داد و منجر به کشته و زخمی شدن 
آنها شد! 
آخرین سیلی هم حمله ترکیبی و دردآور به مقر سری اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در عرامشه بود که به وسیله موشک‌های هدایت‌شونده و پهپاد‌های انتحاری انجام شد و طبق اعتراف رسانه‌های دشمن ۱۸ افسر زخمی شده‌اند. رفتار دشمن در عدم اطلاع‌رسانی صحیح درباره تلفات خود در جبهه شمال به ما نشان می‌دهد قطعا آمار اعلامی با واقعیت‌های میدانی متفاوت است.
تمام این عملیات‌ها در حالی با موفقیت انجام شد که سامانه‌های هشدار حمله و دفاع هوایی دشمن عاجز از مقابله یا شناسایی آنها عمل کرد.
بعد از عملیات مبارک «وعده صادق»، مقاومت در لبنان شدت عملیات را به نحوی بالا برده که دشمن را سرخورده و سردرگم کرده است.
یکی از سران احزاب رژیم دیروز گفت: ساکنان شمال مانند اردک در تیررس حزب‌الله شکار می‌شوند.
عملیات‌های کم‌نظیر حزب‌الله در ۷۲ ساعت گذشته بخش کوچک از توان مقاومت است. اگر دشمن آسیب‌پذیر فقط با ۲ پهپاد انتحاری چنین تلفاتی را متحمل می‌شود، با سیلی از پهپاد‌ها و موشک‌ها از جنوب لبنان که از سد سامانه‌های پوشالی می‌گذرند چه خواهد کرد؟!
خبرنگار حاضر در مرز لبنان *

Page Generated in 0/0062 sec