printlogo


کد خبر: 280902تاریخ: 1403/2/5 00:00
اخبار

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. به گزارش تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد. در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با ماموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد. کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. به این ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود. در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبت یا اقدامی علیه عوامل انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور یافت.
***
اعزام همزمان یزدانی و قاسم‌پور به مسابقات رنکینگ جهانی
این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند. به گزارش فارس، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن (17 تا 20 خرداد) به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده است کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند. کادر فنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد. در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود. این برنامه هنوز تصویب نهایی نشده و این موارد احتمالی است. 
***
اعتراف اینتری‌ها  به خرید طارمی و زیلینسکی
مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره ۲ خرید زودهنگام این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد. پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل میلان در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوری در تاریخ این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر به ترکیب این تیم در حالی که پیوستن مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به اینتر در تابستان پیش‌رو قطعی شده، گفت: ما پیش از این کارهایی انجام داده‌ایم و پنهان‌کاری دیگر فایده‌ای ندارد. وی افزود: ما با ۲ بازیکن قدرتمند (اشاره به طارمی و زیلینسکی) قرارداد (پیش‌قرارداد) بسته‌ایم که آنها به گروه مهمی خواهند پیوست. ما نمی‌خواهیم ترکیب بزرگی ایجاد کنیم، چون راز کار ما این است که همه را درگیر کنیم و شما فقط می‌توانید این کار را با ایجاد تعادل مناسب و استفاده حداکثری از منابعی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. شاید تا حدودی فعالیت‌های دیگری نیز در نقل‌وانتقالات داشته باشیم، البته این به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. شاید ما اشتباه کردیم که خریدهای فصل بعد‌مان را خیلی زود لو دادیم اما ما این ۲ خرید را قطعی کرده‌ایم.
***
راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
فرانسه راهکار جدیدی برای کمبود پلیس در راستای تامین امنیت المپیک پاریس در نظر گرفته است. به گزارش لوموند، مقامات فرانسه در نظر دارند برای تامین امنیت المپیک و با توجه به کمبود پلیس، نیروهای شرکت‌های خصوصی امنیتی را به خدمت بگیرند. به گفته این منبع، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس از کمبود نیروهای پلیس برای تضمین برگزاری ایمن مسابقات خبر داد. یک گزینه جایگزین برای سازماندهی امنیت، مشارکت نیروهای امنیتی دیگر سازمان‌هاست. بازی‌های المپیک پاریس 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.
***
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم‌ ملی فوتبال ایران مشخص شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم‌ ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود. همچنین تیم‌ ملی در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0/0066 sec