printlogo


کد خبر: 281246تاریخ: 1403/2/13 00:00
اخبار

اعضای تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب دیدار کردند
صبح دیروز اعضای تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر حکیم انقلاب اسلامی دیدار کردند. کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شدند، صبح روز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با 7 پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد. 
***
تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور سه‌شنبه هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود. به گزارش وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود. به گفته وزیر ورزش، قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اهدا شود. 
***
اینزاگی در اینتر ماندگار است
سیمونه اینزاگی قصدی برای ترک اینتر ندارد حتی اگر از تیمی همچون لیورپول پیشنهاد داشته باشد. به گزارش ایسنا، عملکرد خوب سیمونه اینزاگی با اینتر در 12 ماه گذشته باعث شده است بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به سرمربی سابق لاتزیو توجه نشان دهند و خواستار به‌ خدمت گرفتن او باشند. اینتر فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید و پابه‌پای منچسترسیتی در دیدار نهایی جنگید ولی در نهایت با یک گل شکست خورد و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند. اینتر در این فصل با قدرت تمام فاتح سری آ شد و سوپرجام ایتالیا را نیز به دست آورد. نراتزوری 5 هفته مانده به پایان فصل، عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. آنها در لیگ ایتالیا ۲۸ برد، 5 تساوی و تنها یک باخت دارند. اینتر در سری آ بیشترین گل ‌زده و کمترین گل خورده را نیز دارد. طبق گزارش رسانه ایتالیایی Giornale، یکی از باشگاه‌هایی که به جذب اینزاگی علاقه نشان داده، لیورپول است. یورگن کلوپ پس از 8 سال آنفیلد را ترک می‌کند و آرنه اسلات از فاینورد گزینه جدی قرمزها است. در کنار او روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ و سیمونه اینزاگی از اینتر نیز 2 گزینه دیگر لیورپول هستند. واکنش باشگاه اینتر به پیشنهادها برای سیمونه اینزاگی بسیار قاطعانه بود. نراتزوری تمایلی به از دست دادن اینزاگی در تابستان ندارد و اینزاگی هم نمی‌خواهد جایی برود. سرمربی نراتزوری احساس می‌کند هنوز در این تیم جای کار دارد. بر این اساس سیمونه اینزاگی تا چند هفته آینده قرارداد جدیدی را با اینتر امضا خواهد کرد تا با حاشیه امنیت بیشتری به کارش در اینتر ادامه دهد. 
***
هشدار برای بایرن‌مونیخ
مهاجم رئال‌مادرید می‌گوید این تیم تنها به دنبال فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا است. به گزارش ایسنا، وینیسیوس ستاره جدال رفت بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود؛ مسابقه‌ای که بدون برنده و با تساوی 2 - 2 دو تیم به پایان رسید. این بازیکن برزیلی 2 گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد. او در پایان بازی در ورزشگاه آلیانتس‌ آره‌نا گفت: در رئال همواره برای بردن به میدان می‌رویم. می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم. هر 2 تیم کیفیت بالایی از خود نشان دادند و فرصت‌های گلزنی خوبی را خلق کردند. بازی برابر بایرن‌مونیخ آسان نیست. باید به‌خوبی استراحت داشته باشیم تا با آمادگی بیشتری بازی برگشت را آغاز کنیم. می‌دانیم با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. این مهاجم اهل آمریکای جنوبی ادامه داد: گل نخستم به تمرکز بالایی نیاز داشت. کروس همواره باعث می‌شود همه چیز آسان شود. او یک پاس گل دیدنی به من داد. ما در تمرین بارها این حرکات را انجام می‌دهیم. بسیار خوشحالم که در این بازی 2 گل زدم و اکنون خودمان را آماده یک شب جادویی در برنابئو می‌کنیم. وینیسیوس در پایان گفت: در لیگ قهرمانان اروپا مهم نباختن است و به همین خاطر است که اکنون اینجاییم. اینجاییم تا کارهای بزرگ انجام دهیم. می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم و این چیزی است که برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهیم کرد. 
***
تجمع معترضان فرانسوی‌ مقابل کمیته برگزاری بازی‌های المپیک
تعدادی از طرفداران فلسطین با تجمع مقابل مقر کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک پاریس به حضور اسرائیل در المپیک معترض شدند. به گزارش فارس، صدها معترض طرفدار فلسطین در نزدیکی مقر برگزارکنندگان المپیک پاریس تجمع کردند و خواستار محدود کردن حضور اسرائیل در بازی‌های تابستانی در پایتخت فرانسه شدند. حدود 300 نفر در راهپیمایی روز سه‌شنبه در مقر کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس در حومه سن‌دنیس شرکت کردند و پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند. آنها شعارهایی علیه مشارکت اسرائیل در بازی‌ها به دلیل جنگ در غزه سر دادند. معترضان طرفدار فلسطین خواستار پروتکلی مشابه ورزشکاران روس شدند که به دلیل حمله به اوکراین با پرچم بی‌طرف در المپیک پاریس به رقابت می‌پردازند. آنها گفتند کمیته بین‌المللی المپیک باید همان پروتکل‌ها را برای اسرائیلی‌ها هم اعمال کند. اعتراضات روز سه‌شنبه چند روز پس از آن انجام شد که دانشجویان حامی فلسطین، با الهام از اردوهای همبستگی غزه در دانشگاه‌های آمریکا، دست به تظاهرات زدند و سعی کردند ساختمان‌های پردیس 2 دانشگاه معتبر فرانسه در منطقه پاریس را اشغال کنند. 

Page Generated in 0/0055 sec