printlogo


کد خبر: 281358تاریخ: 1403/2/18 00:00
اخبار

رونالدو و مسی در یک تیم؟
تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا که لیونل مسی را در اختیار دارد قصد دارد کریستیانو رونالدو را هم به خدمت بگیرد. تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.
این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکام ستاره سابق تیم‌ ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرخیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.
به گزارش مهر، به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار عربستانی به نام عبدالعزیز عصیمی مدعی شده است این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.
در صورتی که این اتفاق رقم بخورد، ۲ فوق‌ستاره فوتبال جهان برای نخستین ‌بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیاری برای هواداران فوتبال داشته باشد.
***
بارسا یک‌سوم ترکیب خود را تغییر می‌دهد
بارسلونا تابستان به دنبال ۴ خرید بزرگ است؛ بازیکنانی که از همان ابتدا وارد ترکیب اصلی شوند. پس از باخت مقابل خیرونا، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود صراحتا گفت: ما باید در فصل آینده چیزهای زیادی را تغییر دهیم. وی افزود: زمان برنامه‌ریزی با دکو و خوان لاپورتا فرارسیده است. باید ببینیم چه می‌خواهیم و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. همه چیز به فیرپلی مالی بستگی دارد. برای بهبود درآمد باشگاه باید برخی  مسائل حل شود تا لالیگا به بارسا اجازه دهد به حالت معروف یک در برابر یک برگردد (یعنی شما می‌توانید به اندازه درآمد خود خرج کنید).  به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی باشگاه در مسیر درست قرار دارد. ایده‌ای که آنها دارند این است که بسته به جدایی‌ها، ۴ خرید داشته باشند. خریدهایی نه برای پر کردن نیمکت، بلکه برای حضور در ترکیب ثابت.
***
شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
ملی‌پوش تنیس‌ روی‌ میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک‌هشتم پایانی مسابقات عربستان صعود کرد.
در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.
عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چینی داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او توانست گیم دوم را با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.
وی پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه را که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.
***
حسن یزدانی به بوداپست می‌رود مگر آنکه آماده نباشد
رئیس هیأت کشتی مازندران می‌گوید حسن یزدانی پیش از المپیک باید به یک مسابقه برود و می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد.
امید شایگان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت حسن یزدانی و اینکه آیا او از اردوی بعد به جمع آزادکاران ملی‌پوش اضافه خواهد شد، گفت: حسن در باشگاه خودش تمرین می‌کند و قطعا از اردوی بعد خواهد آمد.
وی درباره اینکه گفته می‌شود یزدانی تمایلی به شرکت در تورنمنت بوداپست ندارد، تاکید کرد: پیش از المپیک، باید به مسابقه برود و می‌رود، مگر اینکه آماده نباشد.
رئیس هیأت کشتی مازندران درباره اینکه قبلا به نظر می‌رسید کامران قاسم‌پور هم همراه یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در تورنمنت رنکینگی مجارستان شرکت کند، گفت: تصمیم کادر فنی تیم‌ ملی این بود که حسن یزدانی تنها برود، کامران قاسم‌پور هم تمریناتش را پیگیری می‌کند و هرجا نیاز باشد به تیم‌ ملی کمک خواهد کرد.

Page Generated in 0/0046 sec