printlogo


کد خبر: 281447تاریخ: 1403/2/20 00:00
بازی دخترانه راه راه..

این هفته می‌خواهیم بگوییم هر وسیله‌ای پیش دختران به چه کاری می‌آید. با ما همراه باشید.
 
کلیپس مو: این وسیله کارآیی‌ای جز این ندارد که روی زمین بیفتد و در پای پدر، برادر، پدربزرگ، دایی، عمو، پسردایی، پسر عمو و دیگر فامیل‌های ذکور فرو برود و داد آنها را دربیاورد در حالی که چاره‌ای جز لبخند ندارند.
 
ملاقه آهنی: این وسیله به درد کاری جز اصابت به سر برادر نمی‌خورد، آن‌هم زمانی که برادر از طعم غذای پخته شده توسط خواهر بزرگ‌تر گله می‌کند و ضمن کج ‌کردن پوز خود «ایشششششش» می‌گوید و از آشپزخانه خارج می‌شود.
 
دمپایی ابری: این وسیله ربطی به دختران ندارد و سلاح استراتژیک مادران در اصابت فرزندان نالایق و چموش است. البته الگوبرداری مناسبی از این اتفاق توسط خواهران خانه ولی با «آجر» و در مورد اصابت قراردادن برادر صورت می‌گیرد.
 
آجر: علاوه بر ساخت خانه، به درد مورد اصابت قرار دادن برادران بزرگ‌تر و کوچک‌تر در دعوا نیز می‌خورد که در بند قبلی توضیح داده شد.
 
خودکار رنگی: برای رنگ کردن دست و پای بقیه وقتی خواب هستند استفاده می‌شود.
 
عروسک: وسیله‌ای برای فخر فروشی به برادر وقتی که ماشین کوکی‌اش شکسته ولی عروسک دختر هرچه هم له و لورده شود اتفاقی برایش نمی‌افتد.
 
آچار کلاغی: برای پدر هنگام عوض کردن شیر آشپزخانه کارآیی دارد ولی زمانی که برادر نیست دختر خانه وظیفه آوردن آن را انجام می‌دهد.
 
حالا شما بگویید به نظر شما تلفن همراه به چه درد دخترها می‌خورد و دخترها چه استفاده‌ای از آن می‌کنند؟

Page Generated in 0/0056 sec