printlogo


کد خبر: 281471تاریخ: 1403/2/20 00:00
ملی‌پوشان فوتسال روز گذشته میهمان رهبر انقلاب بودند
دیدار ماندگار

ملی‌پوشان فوتسال صبح دیروز به دیدار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رفتند. تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا توانست به مقام قهرمانی برسد. بر همین اساس ملی‌پوشان فوتسال و کادر فنی به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال به دیدار رهبر حکیم انقلاب رفتند. در پایان این دیدار نماز جماعت به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد. در جریان این دیدار، انگشتر رهبر انقلاب به وحید شمسایی سرمربی تیم ‌ملی فوتسال ایران اهدا شد.
* صحبت‌های وحید شمسایی پس از دیدار با رهبر انقلاب
سرمربی تیم‌ ملی فوتسال به همراه اعضای این تیم به دیدار رهبر انقلاب اسلامی رفتند. وحید شمسایی در گفت‌وگویی در این باره گفت: قهرمانی تیم‌ ملی ایران در آسیا آنقدر به دل مردم نشسته است که تیم به دیدار نفر اول کشور می‌رود و ایشان از جزئیات این قهرمانی کامل خبر دارند. وی ادامه داد:‌ همه ما برای سربلندی کشور تلاش می‌کنیم و همه مقامات عالی‌رتبه کشور این موضوع را می‌دانند.  رهبری امروز محبت کردند و تیم ما محضر ایشان رفت و آنجا نماز جماعت خواندیم. 
* کاپیتان تیم‌ ملی فوتسال: رهبر انقلاب بازی‌های ما را دیده بودند
کاپیتان تیم‌ ملی فوتسال گفت: به رهبری قول دادیم در رقابت‌های جهانی تلاش مضاعفی داشته باشیم تا دل مردم و رهبری را شاد کنیم. علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم‌ ملی فوتسال درباره دیدار دیروز اعضای تیم‌ ملی فوتسال ایران با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برای نخستین‌بار بود که رهبری را از نزدیک می‌دیدم؛ حس بسیار خوبی بود و انرژی خوبی به بچه‌ها داد و به ما انگیزه داد تا در ادامه مسیر، تلاش‌مان را برای موفقیت تیم‌ ملی دوچندان کنیم. وی در ادامه تاکید کرد: در فاصله 3 ماه مانده تا جام جهانی، به رهبری قول دادیم در این رقابت‌ها تلاش مضاعفی داشته باشیم تا دل مردم و رهبری را شاد کنیم. کاپیتان تیم‌ ملی فوتسال به نکته جالبی از ملاقات با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: برای ما خیلی جالب بود که رهبری بازی‌های ما را دیده بودند و حتی به بعضی از بچه‌ها نکات فنی را گوشزد می‌کردند. حسن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش داشته باشم که 2 بار قبل از حضورمان در بازی‌های آسیایی به دیدار ما آمد و جویای وضعیت و مشکلات ما شد؛ این موضوع انرژی زیادی به ما داد. وزیر برای فینال هم به تایلند آمد و به ما انگیزه داد. این در حالی است که بلافاصله پس از بازگشت ما به ایران مراسم استقبال و تجلیل از ما انجام شد و در کنار این اقدامات، ترتیب ملاقات ما با رهبری را داد که اتفاق خوب و مهمی برای تیم‌ ملی فوتسال بود. 
* باقر محمدی: وقتی رهبر انقلاب را دیدم، منقلب شدم
دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتسال ایران هم که در دیدار روز گذشته حاضر بود، گفت: بار قبلی که با ایشان دیدار عمومی داشتیم، خیلی دور بودم و خیلی دوست داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. باقر محمدی، دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتسال کشورمان پس از دیدار اعضای تیم‌ ملی با رهبر انقلاب گفت: دفعه قبلی که با ایشان دیدار عمومی داشتیم، خیلی دور بودم و خیلی دوست داشتم ایشان را از نزدیک ببینم. وقتی رهبر انقلاب را دیدم خیلی منقلب شدم. حس قشنگی است و امیدوارم آنها که دوست دارند مقام معظم رهبری را ببینند، این دیدار نصیب‌شان شود. وی عنوان کرد: فهمیدیم که ایشان بازی‌های ما را در جام ملت‌های آسیا دنبال کرده‌اند و پیگیر بودند. ایشان فیلم ورود ما به فرودگاه امام خمینی‌(ره) را هم دیده بودند. افرادی که آنجا بودند با من درباره پنالتی‌هایی که گرفتم، صحبت کردند و این خیلی برای من جالب بود. آنجا بودن حس خیلی قشنگی داشت. بهترین دروازه‌بان جام ملت‌های آسیا درباره اینکه رهبری به اعضای تیم‌ ملی چه گفتند، اظهار داشت: ایشان تک‌تک اسم ما را پرسیدند و شرایط تیم را جویا شدند و گفتند امیدوارم در ادامه مسیر بدرخشید و پرچم ایران را بالا ببرید. وی در پایان گفت: من یک انگشتر نیز از حضرت آقا هدیه گرفتم.  

Page Generated in 0/0049 sec