printlogo


کد خبر: 283579تاریخ: 1403/2/26 00:00
نصب دوربین‌های جدید ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌ها

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با بیان اینکه سال گذشته ۴۲۴ نقطه ترافیکی پرخطر ایمن‌سازی شد، گفت: متاسفانه در کشور ما، تولید ناوگان خودرویی و صدور گواهینامه همزمان با ایجاد زیرساخت‌ها نبوده و زیرساخت‌ها از میزان تولید خودرو و راننده جا مانده است. 
داریوش امانی در ششمین همایش بین‌المللی مدیریت ایمنی و ترافیک گفت: در این دولت شورای ایمنی حمل‌و‌نقل با حضور رئیس‌جمهور تشکیل و منجر به همکاری‌های خوبی با سایر دستگاه‌ها شد. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نوروز امسال شاهد کاهش تلفات تصادفات بودیم که از فواید ایجاد این شورا بود. ما در وزارت راه و شهرسازی چند مسؤولیت داریم و تلاش می‌کنیم مهم‌ترین آنها را که بهبود شرایط زیرساخت‌هاست انجام دهیم. وی با اشاره به تعداد نقاط حادثه‌خیز گفت: سال گذشته ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در کشور شناسایی شد که تا پایان سال گذشته ۴۲۴ نقطه را برطرف کردیم و ان‌شاءالله تا پایان امسال سایر این نقاط نیز برطرف می‌شود. 
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما در راهداری زیرساخت‌هایی را که پلیس نیاز دارد به مرور زمان آماده خواهیم کرد. ان‌شاءالله بزودی ۲ هزار سایت دوربین جدید تا شهریورماه به جاده‌های کشور اضافه می‌شود تا تخلفات توسط پلیس هوشمند بررسی‌شود، همچنین نیاز پلیس به پایگاه‌های بیشتر نیز بررسی می‌شود.

Page Generated in 0/0036 sec