printlogo


کد خبر: 284694تاریخ: 1403/2/31 00:00
اخبار

گیت‌های ورودی بازار تهران هوشمند می‌شود
روند هوشمندسازی گیت‌های بازار بزرگ تهران در نشستی با حضور شهردار منطقه ۱۲، رحیمی رئیس مرکز حراست امور مناطق، یوسف‌آبادی رئیس حراست منطقه، عبادی معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه و جمعی از مدیران بررسی شد. وحیدرضا انارکی‌محمدی در توضیح بیشتر گفت: در راستای محدود کردن و انضباط‌بخشی به تردد موتوسیکلت‌ها در محدوده بازار، برنامه هوشمندسازی گیت‌های ورودی را در دستور کار داریم که عملیاتی شدن آن نیاز به بستر‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد که بزودی مسائل مربوط را هم پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا پایان سال شاهد اجرای این طرح باشیم. بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود: با هوشمندسازی گیت‌های ورودی بازار، به موتورهایی که دارای پارکینگ اختصاصی هستند، اجازه ورود داده می‌شود. در واقع این کار از یک سو سبب کاهش تردد موتوسیکلت‌ها و از سوی دیگر بازگشایی معابر پیاده‌راهی و روانسازی تردد خواهد شد.
***
شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت
سخنگوی شورای شهر تهران از شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت خبر داد. علیرضا نادعلی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه دیروز شورای شهر تهران ضمن تقدیر از برگزاری اجتماع‌هایی با محور اهل بیت در شهر تهران گفت: به‌رغم موانع، اقدامات خوبی در این زمینه شده اما علاوه بر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شاهد اقدامات دیگری نیز هستیم. وی اظهار کرد: پیش از این شاهد کمبود فضا بودیم اما امروز ۱۰ یاورشهر فعال شده و ۷ هزار و ۷۵۰ نفر ظرفیت برای معتادان وجود دارد. نادعلی با بیان اینکه در گذشته برخی معتادان دارای زخم باز یا سالمند بودند یا مشکلاتی از این قبیل داشتند، تصریح کرد: امروز هیچ‌یک از این افراد بیرون نمی‌مانند و به مراکز یاورشهر منتقل می‌شوند. امروز دیگر شاهد کلونی معتادان در سطح شهر نیستیم و آنچه در میادین دیده می‌شد، دیگر وجود ندارد و در گردنه فرحزاد، شوش غربی و شرقی و پارک میثاق و شیان و محلاتی از این قبیل شاهد کلونی معتادان نیستیم. 
***
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ۱۴۰۳ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفینامه مشمولان حضور یابند. این دسته از مشمولان باید روز سه‌شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ در ساعت مشخص شده در محل و مراکزی که در برگ معرفینامه اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت 
اعزام شوند.

Page Generated in 0/0056 sec