printlogo


کد خبر: 285700تاریخ: 1403/3/1 00:00
در سوگ رئیس‌جمهور شهید

در پی عروج شهادت‌گونه رئیس‌جمهور، سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحمتی استاندار تبریز که در حادثه سقوط بالگرد کاروان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، دیروز آحاد مختلف مردم در شهرها و مناطق مختلف به صورت خودجوش اجتماع عزاداری برگزار کردند. 
در تهران مردم پایتخت با حضور و تجمع خودجوش در میدان ولیعصر(عج) ضمن برگزاری مراسم عزاداری، یاد و خاطره رئیس‌جمهور و همراهانش را گرامی داشتند. 
همچنین در شهرهای مختلف گیلان، گلستان، مازندران، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تبریز، مشهد، اصفهان و سراسر کشور نیز گروه‌های مختلف مردمی با تجمع در خیابان‌ها و میادین اصلی این شهرها، مراسم خودجوش عزاداری برگزار کردند. 
در این تجمع‌های مردمی شعارهایی چون: «رئیسی رئیسی، شهید راه خدمت»، «رئیسی رئیسی، شهادتت مبارک»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» به گوش می‌رسید و مردم ضمن قدرشناسی از خدمات رئیس‌جمهور شهید کشورمان، اعلام کردند راه رئیسی و همراهانش که همان راه شهادت و خدمت است را ادامه خواهند داد.
تجمع‌کنندگان همچنین با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی با مضامین «راه شهدا ادامه دارد»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

Page Generated in 0/0051 sec