printlogo


کد خبر: 285917تاریخ: 1403/3/9 00:00
اخبار

سلامی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت
سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
در این پیام آمده است: خدای بزرگ را شاکریم مجلس دوازدهم در شرایطی برای ملت و مملکت اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند که جمهوری اسلامی ایران پس از اقدام تاریخی نیروهای مسلح مقتدر کشور در عملیات «وعده صادق» و سپس ابراز عشق، ارادت و وفاداری شکوهمند آحاد مختلف مردم قدرشناس و قدردان به خادم‌الرضا علیه‌السلام شهید جمهور  آیت‌الله دکتر رئیسی و شهدای همراه در نقطه‌ای باشکوه از عزت و اقتدار بین‌المللی ایستاده است و تلاش و مجاهدت خالصانه در این مقطع خطیر می‌تواند با امیدافزایی و انگیزه مضاعف، تمرکز بر منافع و مصالح ملی، پاسخ به نیازهای تقنینی و نظارت هوشمندانه و کارآمد بر اجرای قوانین و نیز همدلی و هم‌افزایی با سایر قوا، نویدبخش آینده‌ای پرفروغ برای ایران و ایرانی باشد.
در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: بی‌شک پیشینه جهادی آن برادر عالی‌قدر بویژه تجارب ارزشمند مدیریتی در این جایگاه حساس همراه با انگیزه و اراده صادقانه و مسؤولانه سایر منتخبان ملت تحت تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تاکید ایشان بر اینکه «مجلس باید آرامش‌بخش و امیدآفرین و برانگیزاننده همت‌ها و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط کشور باشد»، پشتوانه‌ای قوی و امیدوار‌کننده است که می‌تواند این مجلس را در سرانجام دوره خود مفتخر به جلب رضایت امام و امت سازد.
***
محمدی گلپایگانی:
رژیم اسرائیل می‌خواهد جنگ سوم جهانی را راه بیندازد
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برنامه رژیم اسرائیل این است که اساساً «انسان» در دنیا فقط یهودیان هستند؛ رژیم اسرائیل در تلاش است جنگ سوم جهانی راه بیندازد.
حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیروز در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای نیروی هوایی ارتش در دانشگاه شهید ستاری اظهار کرد: در زمان انقلاب اسلامی، پرسنل نیروی هوایی با لباس رسمی در مدرسه رفاه حضور یافتند و با امام امت بیعت کردند؛ این نقش نیروی هوایی بود که آن روز در زمان انقلاب اسلامی کار را تمام کرد.
وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان افزود: مصیبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، همه ما را داغدار کرده اما شایسته و لازم است در رابطه با استقبال عظیم و میلیونی مردم ایران از شهدای خدمت، بررسی‌های لازم درباره دلایل این حضور و استقبال صورت بگیرد.
محمدی‌گلپایگانی تاکید کرد: در شهرستان قم در حالی که فاصله بین مسجد جمکران و شهر قم ۸ کیلومتر است، تمام این مسیر مملو از جمعیت بود. این در حالی است که قم جمعیتی ندارد اما بیش از یک میلیون نفر از مردم قم در این تشییع جنازه شرکت کرده بودند؛ در مشهد و در تهران هم وضعیت اینگونه بود.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی باید راز و رمز حضور مردم در تشییع شهدای خدمت را بررسی کنند، چراکه این تشییع در دنیا بی‌سابقه است.
محمدی‌گلپایگانی با اشاره به انعکاس تشییع شهدای خدمت در سطح جهان اظهار کرد: انعکاس حضور مردم در دنیا آنقدر عجیب بود که در شورای امنیت سازمان ملل که بعضی اعضای آن به سرکردگی آمریکا دشمنان قسم‌خورده ما هستند، به احترام شهادت رئیس‌جمهور فقید یک دقیقه سکوت کردند.
***
قدردانی بیت شهید رئیسی از رهبر انقلاب و مردم
بیت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در اطلاعیه‌ای با قدردانی از رهبر انقلاب و مردم ایران در تجلیل از رئیس‌جمهور و یاران شهیدش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: رهبر فرزانه و معظم انقلاب و ملت قهرمان و شهیدپرور ایران، سپاس خاضعانه ما را از این همه مهر و لطف بپذیرید.
امروز که پروردگار صاحب جلال و عظمت، شرف شهادت را نصیب ذریه ابراهیم فرموده، برای ما راهی به جز صبر و مقاومت در تحقق تعالیم آن پیامبر عظیم‌الشان باقی نمانده است، زیرا زمانه وحدت جهانی‌ بر تداوم راه انبیا عظام در مبارزه با ستم و بی‌عدالتی فرا رسیده و این قرآن کریم است که می‌فرماید:
«قولوا امنا بالله و ما انزل الینا و ما انزل علی ابراهیم و اسماعیل و اسحاق و یعقوب و الاسباط و ما اوتی موسی و عیسی و ما اوتی النبیون من ربهم لا نفرق بین احد منهم و نحن له مسلمون» (سوره مبارکه بقره آیه ١٣۶)
این همه عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسؤولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند.
مقاومت همه‌جانبه در برابر دشمنان خدا با حفظ وحدت و انسجام ملی و با پیروی به‌موقع از فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، ممکن می‌شود.
در این موقعیت خطیر دعای خالصانه شهیدان پشت سر ما است و میراث آنها پیش روی‌مان.
به یاری حق تعالی و دست‌گیری حضرت صاحب‌الامر (عج)، شایسته است در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی در مبارزه با تمدن فحشازده و کفرآلود، به پیشروی ادامه دهیم. بار دیگر از الطاف پدرانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و این همه لطف و محبت و همدردی ملت بزرگ ایران سپاسگزاری می‌کنیم و از حضرت باری تعالی توفیق و سربلندی ایران عزیز و طول عمر با عزت رهبری حکیم آن را خواستاریم.

Page Generated in 0/0114 sec